Tehnologija Profile transfer Netflix najavio opciju kojom želi smanjiti dijeljenje lozinki među korisnicima piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže Monetizacija Korisnicima Instagrama neće se svidjeti način na koji Zuckerbergova mreža želi povećati prihode piše Hrvoje Jurman
Tehnologija Raste nezadovoljstvo Kritike korisnika YouTubea: Sve je više oglasa, uključujući i one koje se ne može preskočiti piše Hrvoje Jurman
Tehnologija Novi pretplatnički model Ranije od očekivanog: Reklame stižu na Netflix 1. studenog piše Hrvoje Jurman
Tehnologija Nove reklame Appleov plan za dodatno povećanje prihoda: Korisnicima iPhonea prikazivat će se još više oglasa piše Hrvoje Jurman
Business Nitko ne gleda reklame Milijarde dolara bačene u prazno: Istraživanje ukazalo na veliki problem oglašavanja na streaming servisima piše Hrvoje Jurman
Tehnologija Brojka je zapanjujuća Znate li koliko se puta svakog dana vaši podaci dijele dok koristite internet? "To je najveća povreda privatnosti podataka ikada zabilježena" piše Branimir Vorša
Tehnologija App Tracking Transparency Apple korisnicima ponudio bolju zaštitu privatnosti, a oni iznenadili svojim odabirom piše Martina Čizmić
Društvene mreže Rastu prihodi od oglašavanja Nevjerojatan rast popularnosti: Zbog TikToka i Mark Zuckerberg ima razloga za zabrinutost piše Hrvoje Jurman
Business Prijete nove kazne Zbog kršenja zakona o zaštiti potrošača: Protiv Mete podignuta još jedna tužba piše Hrvoje Jurman
Business Promjena strategije? "Nikad ne reci nikad": Hoće li popularna streaming platforma povući ovaj ne tako popularan potez? piše Hrvoje Jurman
Business Žele promjene Europski izdavači prijavili Google Europskoj komisiji: Doveo nas je u bezizlaznu situaciju piše Martina Čizmić
Business Treća sreća Google traži dobru zamjenu za kolačiće koja će zadovoljiti oglašivače i sačuvati privatnost korisnika piše Martina Čizmić
Tehnologija Svemirsko oglašavanje SpaceX i kanadski startup omogućit će oglašavanje u - svemiru piše Hrvoje Jurman
Tehnologija Ozbiljno upozorenje Scenarij iz noćne more: Hoćete li oglašivače pustiti i u svoje snove? piše Hrvoje Jurman
Tehnologija Virtualna stvarnost Facebook testira nove opcije u Oculusu koje se baš i neće svidjeti igračima piše Hrvoje Jurman
Tehnologija Ne žele da ih se prati Korisnici objeručke prihvatili nove mogućnosti iOS-a, a to bi moglo biti problematično za oglašivače piše Martina Čizmić