Tržišna vrijednost Applea približava se cifri od nevjerojatna 3 bilijuna dolara, dok se njihov godišnji prihod broji u stotinama milijardi dolara. Ta bi se cifra uskoro mogla dodatno povećati jer imaju velike planove oko oglašavanja na svojim pametnim telefonima.

Tužba Sprema se tužba protiv Googlea zbog dominacije na tržištu online oglašavanja

Kompanija je već počela s testiranjem sponzoriranih rezultata u pretraživanja u aplikaciji Karte, na sličan način na koji se oglasi već prikazuju u njihovom App Storeu. U trgovini aplikacija developeri mogu platiti da se njihova aplikacija promovira na naslovnici ili da se pojavi među rezultatima pretraživanja, a prema odličnom poznavatelju prilika u Appleu Marcu Gurmanu, na sličan način bi se prikazivali oglasi u kartama.

No čini se kako je to samo prvi korak te oglase u budućnosti možemo očekivati i u drugim Appleovim aplikacijama poput podcasta i knjiga. Također, najavili su i povećanje broja oglasa koji će se prikazivati u App Storeu - s novom verzijom operativnog sustava za iPhone i iPad oglasi će se moći postavljati na početnu stranicu trgovine aplikacija, kao i na dno stranica na kojima se nalaze informacije o drugim aplikacijama.

Trenutačno oglašavanje Appleu donosi oko 4 milijarde dolara godišnjih prihoda, a plan je da ta brojka, na krilima spomenutog povećanja oglašavanja, postane dvoznamenkasta. Trenutačno Apple ostvaruje prihode od oglašavanja od oglasa koji se prikazuju u App Storeu, Apple Newsu i Stocku te od udjela oglašavanja od streama bejzbolskih utakmica.

Netflix na hrvatskom jeziku Reklame na Netflix stižu krajem ove godine

Apple i dalje najviše novaca zarađuje od prodaje hardvera, prvenstveno iPhonea, no proteklih godina sve više novaca zarađuju i od servisa i oglašavanja te očekuju kako će ti prihodi nastaviti rasti.

Izvor: 9to5 Mac
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju