Appleov plan za dodatno povećanje prihoda: Korisnicima iPhonea prikazivat će se još više oglasa

Appleov plan je povećati prihode od oglašavanja s 4 milijarde dolara na više od 10 milijardi.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 15.08.2022. / 10:26 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Tržišna vrijednost Applea približava se cifri od nevjerojatna 3 bilijuna dolara, dok se njihov godišnji prihod broji u stotinama milijardi dolara. Ta bi se cifra uskoro mogla dodatno povećati jer imaju velike planove oko oglašavanja na svojim pametnim telefonima.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Slika nije dostupna Sprema se tužba protiv Googlea zbog dominacije na tržištu online oglašavanja

Kompanija je već počela s testiranjem sponzoriranih rezultata u pretraživanja u aplikaciji Karte, na sličan način na koji se oglasi već prikazuju u njihovom App Storeu. U trgovini aplikacija developeri mogu platiti da se njihova aplikacija promovira na naslovnici ili da se pojavi među rezultatima pretraživanja, a prema odličnom poznavatelju prilika u Appleu Marcu Gurmanu, na sličan način bi se prikazivali oglasi u kartama.

No čini se kako je to samo prvi korak te oglase u budućnosti možemo očekivati i u drugim Appleovim aplikacijama poput podcasta i knjiga. Također, najavili su i povećanje broja oglasa koji će se prikazivati u App Storeu - s novom verzijom operativnog sustava za iPhone i iPad oglasi će se moći postavljati na početnu stranicu trgovine aplikacija, kao i na dno stranica na kojima se nalaze informacije o drugim aplikacijama.

Trenutačno oglašavanje Appleu donosi oko 4 milijarde dolara godišnjih prihoda, a plan je da ta brojka, na krilima spomenutog povećanja oglašavanja, postane dvoznamenkasta. Trenutačno Apple ostvaruje prihode od oglašavanja od oglasa koji se prikazuju u App Storeu, Apple Newsu i Stocku te od udjela oglašavanja od streama bejzbolskih utakmica.

Slika nije dostupna Reklame na Netflix stižu krajem ove godine

Apple i dalje najviše novaca zarađuje od prodaje hardvera, prvenstveno iPhonea, no proteklih godina sve više novaca zarađuju i od servisa i oglašavanja te očekuju kako će ti prihodi nastaviti rasti.

Izvor: 9to5 Mac
 

Vezane vijesti