Velikom valu poskupljenja pridružio se i Disney

Kompanija je predstavila i novu pretplatničku opciju koja je jeftinija u odnosu na Disney+, no u njoj će se korisnicima prikazivati oglasi.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 11.08.2022. / 11:24

Disney+ (Foto: LG)

Osim rusko-ukrajinskog rata, jedno od obilježja ove godine jest i veliko poskupljenje cijena gotovo svih proizvoda. Čini se kako trgovci rade korekcije cijena svakih 2-3 mjeseca i razlika između cijena ove godine u odnosu na isto razdoblje prošle godine iznimno je velika. A zima s puno nepoznanica tek dolazi.

Disney+ Disney+ i službeno postao dostupan korisnicima u Hrvatskoj

Tom velikom valu poskupljenja pridružio se i Disney koji je za svoje servise u SAD-u najavio povećanje cijena, i to prilično značajno. Trenutačno cijena mjesečne pretplate za servis Disney+ iznosi 7,99 dolara, a od 8. prosinca ona će skočiti za skoro 40 posto te će korisnici servisa svaki mjesec trebati plaćati 10,99 dolara. Dakle, 3 dolara više.

No ljubitelji ovog servisa i nakon tog datuma moći će nastaviti plaćati istu pretplatu, no uz jednu veliku razliku. Naime, kako su ranije i najavili, Disney uvodi novu opciju - manju cijenu mjesečne pretplate, no uz prikaz reklama, a mjesečna cijena za tu opciju iznosit će upravo 7,99 dolara. Nije teško pretpostaviti da korisnici neće biti oduševljeni, no čini se da bi to mogao postati trend na tržištu streaminga videozapisa jer o sličnoj opciju već govore i u Netflixu, iako su sve donedavno odbijali pomisao da bi se korisnicima uz videosadržaj mogle prikazivati reklame.

Osim servisa Disney+, kompanija će poskupjeti i mjesečnu pretplatu za svoje ostale servise pa će tako cijena Hulua porasti za 2 dolara (na 15 dolara mjesečno), dok će cijena Hulua s prikazom oglasa porasti za jedan dolar (na 8 dolara). Još ranije najavili su i poskupljenje servisa ESPN+ koji će, uz prikaz oglasa, mjesečno stajati 10 dolara.

Slika nije dostupna Reklame na Netflix stižu krajem ove godine

S obzirom na to da su njihovi streaming servisi u posljednjem kvartalu zabilježili veliki gubitak od čak 1,1 milijardi dolara (kao razlog navedeni su povećani troškovi sadržaja na servisima), odnosno 300 milijuna više u odnosu na očekivanja.

Izvor: PC Mag
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti