Nakon što je Lyft prije nekoliko mjeseci najavio pokretanje odjela digitalnog oglašavanja s ciljem dodatnog izvora prihoda, na isti potez ovog tjedna odlučili su se i u Uberu. Američka kompanija tako je pokrenula vlastiti odjel za oglašavanje putem svoje aplikacije, a na čelu tog odjela nalazi se veteran oglašivačke industrije Mark Grether koji je iskustvo stekao u Amazonu.

Uber Uber uveo nove opcije koje bi trebale podići sigurnost putnika

U objavi za javnost, Grether je rekao kako imaju globalnu bazu korisnika koji im govore gdje žele ići i što žele dobiti, a dok razmišljaju o tome što kupiti, čekaju svoj prijevoz ili dostavu, odnosno dok se voze do svog odredišta, Uber im želi prikazivati oglase koji će im biti važni i pomoći im u donošenju odluke oko kupovine.

Također, kompanija je predstavila i novi servis u sklopu svoje aplikacije nazvan “Journey Ads” koji će oglašivačima omogućiti postavljanje oglasa unutar Uberove aplikacije. Servis će oglašivačima omogućiti da dođu do svoje ciljane publike na svakom koraku njihova putovanja. Dakle, korisnicima će se oglasi prikazivati svaku put kada otvore aplikaciju da vide kada im dolazi naručeni taksi, tijekom putovanja dok prate kretanje automobila na mapi unutar aplikacije i kada dođu na svoje odredišta.

Tesla Neočekivan problem: Kada korisnici Ubera naruče Teslu, često ne znaju otvoriti vrata automobila

Korisnici koji ne žele da im oglasi pokvare iskustvo korištenja te aplikacije imaju mogućnost da ih deaktiviraju, kako im se ne bi prikazivali. Na CNN-u kažu kako je Uber novu opciju najavio u sjeni novog prijedloga zakona u SAD-u prema kojem bi se uredio status osoba koje rade za taksi ili dostavne servisa poput Ubera, Lyfta, Bolta i drugih te bi oni postali njihovi stalni zaposlenici, što bi moglo dovesti do velikog povećanja troškova tih kompanija.


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju