16 vodećih svjetskih komunikacijskih stručnjaka sudjeluje na Danima komunikacija u Rovinju

Ove godine na Danima komunikacija sudjelovati će rekordnih 3000 sudionika.

Martina Čizmić | 12.04.2018. / 13:46

Dani komunikacija (Foto: Dani komunikacija) (Foto: Dani komunikacija)

Uvodnim predavanjima i službeno je započeo festiva Dani komunikacija koji će se ovih dana održati u Rovinju. U organizaciji HURA-e i IAB Hrvatska, na Danima komunikacija govoriti će vodeći svjetski stručnjaci komunikacijske industrije, predavači čije funkcije govore dovoljno o kvaliteti sadržaja i snazi festivala, a posebno su se istaknuli glavni kreativni direktor Twittera, voditelj kampanje američkog predsjednika Donalda J. Trumpa i glas iPhonove aplikacije koja funkcionira na principu umjetne inteligencije – Siri.

Ove godine na Dane komunikacija dolazi nam rekordnih 3 000 sudionika, gotovo 600 više nego prošle godine. Podigli smo vlastite standarde, a sada trebamo preći očekivanja sudionika. Želimo ponuditi jedinstveni sadržaj i na hrvatskom tržištu kolegama omogućiti ne samo da slušaju nego i diskutiraju s globalnim liderima u komunikacijskoj industriji, istaknula je direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala, Dunja Ivana Ballon, te dodala: Želimo propitkivati globalne prakse koje utječu na smjer razvoja industrije. Sudionicima festival nismo olakšali; tjeramo ih da kritički promišljaju i sami donesu odluku jesu li određene prakse ispravne ili nisu. Za razvoj kvalitetnih stručnjaka važno je čuti različita mišljenja, a potom otvoreno diskutirati o njima.

Festival će trajati tri dana, a paralelno će se održavati u tri dvorane. Dok će u glavnoj dvorani govoriti 16 globalno poznatih imena, u druge dvije dvorane organizatori su ponudili bogat sadržaj, od radionica namijenjenih studentima kojima HURA omogućuje besplatne kotizacije, do foruma za razmjenu mišljenja – debata i PPP-a (Piva poslije programa) na kojima će govoriti vodeći domaći stručnjaci industrije.

Uz vrhunska predavanja, festival je poznat i po uvaženim strukovnim nagradama koje agencije i oglašivači cijelu godinu čekaju i priželjkuju, naglasio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala. Sve četiri nagrade, Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, bilježe porast, bilo da je riječ o broju projekata ili prijavitelja. Sveukupno je pristiglo 215 prijava na Effie, IdejuX i MIXX uz 30 prijavljenih timova na Young Lions natjecanje, a najistaknutijim bit će dodijeljena priznanja.

Ovih dana u Rovinju će biti objavljena imena najuspješniji oglašivača i agencija u protekloj godini u sklopu nacionalnih strukovnih natjecanja – Effie za učinkovitost, IdejaX za kreativnost, Mixx za digital i Young Lions Croatia za mlade talente u industriji.

Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti