16 vodećih svjetskih komunikacijskih stručnjaka sudjeluje na Danima komunikacija u Rovinju

Ove godine na Danima komunikacija sudjelovati će rekordnih 3000 sudionika.

Martina Čizmić | 12.04.2018. / 13:46 komentari
Dani komunikacija (Foto: Dani komunikacija) (Foto: Dani komunikacija)

Uvodnim predavanjima i službeno je započeo festiva Dani komunikacija koji će se ovih dana održati u Rovinju. U organizaciji HURA-e i IAB Hrvatska, na Danima komunikacija govoriti će vodeći svjetski stručnjaci komunikacijske industrije, predavači čije funkcije govore dovoljno o kvaliteti sadržaja i snazi festivala, a posebno su se istaknuli glavni kreativni direktor Twittera, voditelj kampanje američkog predsjednika Donalda J. Trumpa i glas iPhonove aplikacije koja funkcionira na principu umjetne inteligencije – Siri.

tri vijesti o kojima se priča Vojnik cilja sačmaricom, ilustracija Najjednostavnije rješenje Ovo oružje je najbolja obrana za ukrajinske vojnike protiv nezaustavljivih ruskih dronova Međunarodna svemirska postaja, ISS Predznak većih problema? Što se to događa sa Međunarodnom svemirskom postajom? Iz NASA-e o svemu šute Pogled na pametni sat, ilustracija Wear OS Na pametne satove dolazi značajka koja bi vam mogla spasiti život

Ove godine na Dane komunikacija dolazi nam rekordnih 3 000 sudionika, gotovo 600 više nego prošle godine. Podigli smo vlastite standarde, a sada trebamo preći očekivanja sudionika. Želimo ponuditi jedinstveni sadržaj i na hrvatskom tržištu kolegama omogućiti ne samo da slušaju nego i diskutiraju s globalnim liderima u komunikacijskoj industriji, istaknula je direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala, Dunja Ivana Ballon, te dodala: Želimo propitkivati globalne prakse koje utječu na smjer razvoja industrije. Sudionicima festival nismo olakšali; tjeramo ih da kritički promišljaju i sami donesu odluku jesu li određene prakse ispravne ili nisu. Za razvoj kvalitetnih stručnjaka važno je čuti različita mišljenja, a potom otvoreno diskutirati o njima.

Festival će trajati tri dana, a paralelno će se održavati u tri dvorane. Dok će u glavnoj dvorani govoriti 16 globalno poznatih imena, u druge dvije dvorane organizatori su ponudili bogat sadržaj, od radionica namijenjenih studentima kojima HURA omogućuje besplatne kotizacije, do foruma za razmjenu mišljenja – debata i PPP-a (Piva poslije programa) na kojima će govoriti vodeći domaći stručnjaci industrije.

Uz vrhunska predavanja, festival je poznat i po uvaženim strukovnim nagradama koje agencije i oglašivači cijelu godinu čekaju i priželjkuju, naglasio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala. Sve četiri nagrade, Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, bilježe porast, bilo da je riječ o broju projekata ili prijavitelja. Sveukupno je pristiglo 215 prijava na Effie, IdejuX i MIXX uz 30 prijavljenih timova na Young Lions natjecanje, a najistaknutijim bit će dodijeljena priznanja.

Ovih dana u Rovinju će biti objavljena imena najuspješniji oglašivača i agencija u protekloj godini u sklopu nacionalnih strukovnih natjecanja – Effie za učinkovitost, IdejaX za kreativnost, Mixx za digital i Young Lions Croatia za mlade talente u industriji.

Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com

Vezane vijesti

Još vijesti