16. WMF u Rovinju: Govorilo se o umjetnoj inteligenciji, medijima, a publiku je oduševio i originalni Vuk s Wall Streeta

OVee godine WMF je svoj program obogatio video vezom s originalnim Vukom s Wall Streeta, Jordanom Beelfortom, na oduševljenje publike.

Hina | 24.09.2023. / 08:11

16. Weekend media festival u Rovinju
16. Weekend media festival u Rovinju (Foto: Emica Elvedji)

Pune dvorane, atraktivni predavači i panelisti iz 15 zemalja te bogat festivalski program, obilježavaju vikend u Rovinju i 16. Weekend Media Festival, a o temama kreativnog biznisa, medija, umjetne inteligencije, marketinga i društvenih mreža razgovara se u prostoru stare Tvornice duhana.

Publiku je tako oduševio originalni Vuk s Wall Streeta, Jordan Belfort, koji se javio video vezom iz Miamia i odgovarao na pitanja može li se prodaja naučiti i kako prihvatiti neizbježne pogreške u biznisu.

Sav uspjeh počinje onime što imate u svojoj glavi. Bitno je kako upravljate svojim emocionalnim stanjem i kako se tjerate da budete najbolja verzija sebe. poručio je Belfort.

Sasvim drugi pogled na svijet omogućilo je jedinstveno predavanje ratnog fotografa Jana Grarupa čiji rad obuhvaća desetljeća iskustva u fotografiranju ratnih okruženja i prirodnih katastrofa. Grarup smatra da je foto-novinarstvo jedno od najmoćnijih alata za prenošenje dramatičnih priča svijetu, kao i da kvalitetno ratno novinarstvo ne bi trebalo davati odgovore već poticati ljude da postavljaju pitanja.

Inspirativano predavanje Aljoše Bagole, bivšeg kreativnog direktora i priznatog stručnjaka za osobni razvoj, podsjetilo je publiku kako nas današnja tehnologija često stavlja u situaciju da moramo biti uvijek dostupni na svojim mobilnim uređajima, a poruke i pozivi često započinju isprikama jer nismo bili dostupni odmah što je ostavilo publiku sa pitanjem - moramo li biti toliko ovisni o mobitelima?

Medijska odgovornost kada je riječ o poduzetnicima

"Kontroverzni poduzetnik", bila je tema zanimljive panel diskusije na kojoj su panelisti naglasili važnost medijske odgovornosti, posebno kada je riječ o poduzetnicima. Istaknuli su kako mediji imaju moć oblikovati percepciju i reputaciju poduzetnika te da to može imati dubok utjecaj na njihovo poslovanje i društveni položaj.

Medijsko izvještavanje ima ključnu ulogu u kreiranju slike koju javnost ima o poduzetnicima. Kroz naslove, tonalitet i sadržaj članaka, mediji često utječu na percepciju ovih poslovnih lidera. U svijetu gdje je medijska prisutnost od suštinskog značaja, važno je razumjeti dublji utjecaj novinarstva i medija na percepciju poduzetnika, dok je medijsko izvještavanje o poduzetnicima ključno u oblikovanju percepcije javnosti o njima, a sam utjecaj politike je nesumnjiv, istaknuli su sudionici.

Kod mene je u emisiji bilo svakakvih, i kontroverznih i onih manje kontroverznih. Neki moji zaključci zašto se spominje kontroverznost uz poduzetnike je zato što neki manje imućni vjeruju da poduzetnici nisu došli do toga legalnim putem. Isto tako, ljudima je teško vjerovati da je netko više uspješan od ostalih, a to se događa zato jer je sustav raspodjele resursa nepravedan, poručio je voditelj Aleksandar Stanković.

U konačnici, kako se čulo, medijsko izvještavanje o poduzetnicima igra ključnu ulogu u oblikovanju percepcije javnosti o njima.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti