Twitter je ne samo servis za virtualno druženje, već svakim danom postaje sve moćniji alat za poduzeća kako bi upoznali svoje kupce, te vrlo brz i efikasan kanal za sakupljanje filtriranih informacija.
Društveni mediji postaju nezaobilazan kanal marketinga i promocije u gotovo svim tvrtkama od onih najmanjih pa do onih i sa nekoliko tisuća zaposlenika.
Besplatni alati poput Facebooka, Twittera, LinkedIna, YouTubea i ostalih bitnijih stvari na webu omogućuju vam da radite nešto što nikad niste mogli, komunicirate 0/24 sa svojim kupcima, korisnicima ili prijateljima.
Ono što je bitno u cijeloj priči jest biti transparentan, iskren i ukoliko dođe do pogreške, a svi katkad napravimo istu, priznajte je. Evo i nekoliko najčešćih pogrešaka koji rade Community Manageri.
1. Previše profesionalnosti
Da se razumijemo odmah na početku, svaka kompanija mora biti profesionalna, no društveni mediji ima drugačiju percepciju profesionalizma. Ipak, oni koji vas prate kako bi vas bolje upoznali ili bili upoznati sa vašim uslugama / proizvodima žele znati da s druge strane računala stoji ljudsko biće, zato ubacite pokoji humor, stavite zabavan video i retweetate druge ukoliko smatrate njihov sadržaj zanimljivim.
2. Dopuštanje drugima da tweetaju za vas
Super je dopustiti drugima da rade taj dio za vas, jer ćete se tako moći fokusirati na druge poslovne aspekte, no nemojte dopustiti da odete predaleko sa ovime jer ćete tako svoju osobnost udaljiti od vaših followera koji vas ionako prate baš radi vas. Svaki Twitter profil vodi svoju priču, stoga ukoliko izgubite tu osobnost, polako ćete gubiti i followere, koji ponekad i zlata vrijede.
3. Smajlići
Super je staviti smajlić na kraju posta kao što je ':)' ili ':D' , no ne pretjerujte sa time, jer gledano u realnom životu ipak se ne smijete nakon što izgovorite svaku rečenicu, zar ne? Stavljajte ih s umjerenom dozom humora i pokušajte koristiti svoju kreativu. Primjerice već je nešto bolje ako samo okrenete smajli '(:' . Get it?
4. Pretjerano tweetanje
Ne postoji gora situacija od one kada odjednom na vaš Twitter feed (timeline) neki brand ili tvrtka zareda 10-ak tweeteva raznih tema. Neprofesionalno i vrlo neprimjereno Twitteru. Vaš posao je da vaše tweeteve sa obavijestima šaljete tokom dana, a ne da ih natrpate sve u roku minute. Ovim potezom zagarantiran vam je unfollow!
5. Ne pričajte sa korisnicima kao da znate više od njih
Svaka osoba dobra je u nečemu, ukoliko posveti dovoljno pažnje tome. Vlasnici tvrtka jako su dobro upoznati sa stvarima koje rade, no spustite se na nivo onih koji ipak ne znaju isto kao i vi. Korisnici žele korisnu informaciju, žele ju odmah i žele znati nešto što do sada nisu znali, stoga budite društveni i pružite followerima ono što žele.
Kako u svakom poslu tako i u ovom, praksa čini majstora! Imate Twitter? Pratite ZIMO i podijelite vaš sadržaj sa nama, a mi ćemo ovakve savjete dijeliti sa vama. Pošteno?