6 svjetskih dizajnera otkriva sve tajne dizajna automobila na 10. Auto(r) konferenciji

Dizajn automobila danas je sve bitniji i ljudi sve češće kupuju automobile isključivo birajući dizajn koji im odgovara, a pritom sve manje brinu o tehničkim specifikacijama.

Zimo Zimo | 07.05.2018. / 16:41

Skica Mitsubishi Concept X 02 (Foto: PR) (Foto: PR)

U sklopu Zagreb Design Weeka, koji se od 11. do 20. svibnja održava na različitim lokacijama u Gradu Zagrebu, održat će se i 10. Auto(r) konferencija o dizajnu automobila, Konferencija će se ove godine održati u Hali V Tehničkog muzeja Nikola Tesla od 11. do 13. svibnja i svim će posjetiteljima otkriti zanimljiv svijet dizajna automobila.

Kako je automobil najkompleksniji proizvod iz svakodnevne upotrebe koji korisnicima budi snažne emocije, idealan je za popularizaciju dizajna. Dizajn automobila danas je sve bitniji i ljudi sve češće kupuju automobile isključivo birajući dizajn koji im odgovara, a pritom sve manje brinu o tehničkim specifikacijama.

Michael Ani (Foto: PR) (Foto: PR)

Deseta Auto(r) konferencija tako će ugostiti šest vrsnih govornika te vrlo utjecajnih osoba u svijetu dizajna. Michael Ani siva je eminencija svjetskog dizajna automobila, a njegov studio Makkina u Londonu u najvećoj tajnosti dizajnira automobile za velike marke. Kada njihovim, kućnim dizajnerima ponestane ideja, zovu Makkinu da ponudi nova rješenja.

Paolo Garella posljednih je desetak godina jedan od najzanimljivijih inženjera u svijetu automobila. Radio je za mitsku Pininfarinu u kojoj je proizveo pet ključnih, unikatnih i luksuznih automobila. Michael Oualid govornik je koji najdublje promišlja alternativnu budućnost osobnog prijevoza, a Christopher Butt, koji je danju copywriter, a noću kritičar i komentator dizajna i kulture automobila, na svom blogu Auto-Didakt objavljuje svoje elitističke i krajnje nezavisne stavove.

Za kraj su ostale dvije regionalne perjanice dizajna, Omer Halilhodžić i Jovan Vujačić. Oba su govornika sudjelovala u prvoj Auto(r) konferenciji, i nakon deset godina vraćaju se da s nama podijele svoje golemo iskustvo koje su godinama stjecali u najboljim svjetskim dizajnerskim uredima. Halilhodžić danas dizajnira za Škodu, dok Vujačić radi za DS.

Festivalske ulaznice za Zagreb Design Week stoje 100 kuna, dok su dnevne ulaznice 20 kuna te omogućuju besplatno prisustvovanje Auto(r) konferenciji, različitim izložbama, predavanjima i partyjima.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti