Iako se prezentiraju kao cool kompanija u kojoj zaposlenici imaju slobode kakvu bi svaki zaposlenik htio imati, stvari očito nisu kako se čine.
Film "Internship" u kojoj dvojac Vince Vaughn i Owen Wilson pokazuje dobre strane Googlea, no zahvaljujući servisu Quora, moguće je saznati i loše strane s kojima se zaposlenici ovog giganta susreću. U nastavku možete pročitati nekoliko njih. Naravno, postoji i puno pozitivnih stvar, no ovdje ćemo se osvrnuti na njihove nedostatke.
1. Google možda razumije inženjerstvo no ne i dizajn
“Ovdje nema dovoljno fokusa na proizvode i vizualni dizajn. Ovaj stav doveo je kompaniju do poluuspješnih proizvoda kao što su Wave, Google Video, Buz, Dodgeball, Orkut, Knol i Friend Connect. Vjerojatno se previše oslanjaju na inženjerstvo.”
2. Vaš ured može biti premali
“Ako morate raditi u jednoj od četiri glavne zgrade kampusa, vjerojatno će vam ured biti tijesan. Nije neuobičajeno vidjeti 3 ili 4 zaposlenika u jednoj kocki niti nekoliko menadžera koji dijele jedan ured. Uza sve otvorene prostore za hranu, TV, razgovore, itd. teško je pronaći mirno, privatno mjesto za razmišljanje."
3. Sve imajte u pisanom obliku
“Ako ćete ikad raditi za Google, budite žestoki u pregovaranju i vrlo zahtjevni. Također, pobrinite se da sve imate crno na bijelo, odnosno u pisanom obliku jer Google ima dosta nejasna obećanja koje ne ispuni.”
4. Nezrela kultura
“Ljudi u Googleu nikad ne odrastaju. Piju bilo kad, druže se konstantno, igraju igre i rade malo, gotovo ništa.”
5. Nema rada na daljinu
“Najgora stvar za mene je što nisam mogao raditi na daljinu, a išlo mi je to za rukom u posljednjih 5-6 godina.”
6. Googleovi zaposlenici ne cijene privremene zaposlenike
“Radio sam privremeno za Google i mogu reći da je najgori dio podmukli stav onih koji rade za stalno. Oni misle da je svatko tko ne radi za Google mentalno i psihički inferioran.”
7. Srednji menadžment je osrednji
“Srednji menadžeri usredotočeni su samo na metriku, te isključivanje svih drugih čimbenika. Oni ne žele pravu stvar, ne znaju kako inspirirati zaposlenike i previše se oslanjanju na Google kao ime i reputaciju.”