70 posto studenata danas redovito uči koristeći digitalne platforme poput YouTubea

Mlade generacije uče na digitalnim platformama, a od tvrtki u koje dolaze očekuju da im to i osiguraju, zaključeno je na konferenciji Learning Disruption 2019.

Martina Čizmić | 04.07.2019. / 07:07

Donald H. Taylor (Foto: Learning Disruption)

Renomirani predavači i stručnjaci koji su prenijeli inozemni i hrvatski know how, dinamični panel o utjecaju učenja na poslovanje i interaktivne radionice obilježile su prvu regionalnu konferenciju o digitalnom učenju u poslovnom okruženju –Learning Disruption 2019.

Konferencija je okupila više od 160 sudionika i gotovo svi ključni profesionalci koji se u organizacijama bave učenjem i razvojem u svojim su predavanjima ukazali na važnost prilagodbe poslovanja suvremenim trendovima, novim izazovima na tržištu i digitalnim generacijama zaposlenika. Učenje i razvoj danas više nego ikad dolaze do izražaja kad je riječ o uspjehu kompanija i njezinih pojedinaca.

Potrebno je koristiti tehnologiju kako bismo pružili podršku ljudima u procesu usvajanje novih znanja, ali novim je vještinama potrebno pristupiti iz šireg aspekta. Dok smo u prošlosti naglasak stavljali na stvaranje i dijeljenje sadržaja, danas set potrebnih vještina uključuje konzalting, analitiku i marketing, naglasio je jedan od ključnih govornika konferencije Donald H. Taylor, globalni lider u području učenja i razvoja koji je na konferenciju došao uz potporu britanskog veleposlanstva.

Budućnost tvrtki komentirao je i Claus Kjeldsen, donedavni izvršni direktor Instituta za istraživanje budućnosti iz Kopenhagena, koji je naglasio kako tvrtke moraju razbiti hijerarhijske barijere i započeti stvarati nova rješenja u crossfunctional timovima.

Disrupciju u tvrtkama uzrokuje nedostatak sposobnosti da se dovoljno brzo transformiraju u globalne sile koje oblikuju društvo, dodao je Kjeldsen.

Claus Kjeldsen (Foto: Learning Disruption)

Predavanja ključnih govornika zaključio je Bassam Nammour, voditelj treninga i razvoja u Credit Libanaisu, koji je istaknuo kako je za uspješno učenje potrebno uskladiti mindset kompanije s inicijativama vezanima za poslovne rezultate.

Dinamičnosti konferencije Learning Disruption pridonijela je i panel-rasprava koju je moderirao Alan Žepec, osnivač i izvršni direktor konzultantske tvrtke LQ, koja je zaslužna za pokretanje ovog projekta. Sudionici panela posvećenog načinima učenja unutra organizacija – Irena Bašić Štefanić (RBA banka), Boris Trupčević (24sata), Tomislav Dominiković (Algebra), Ivan Skender (A1 Hrvatska) – suprotstavljali su tradicionalni način usvajanju znanja digitalnom modelu te raspravljali o važnosti ulaganja u usvajanje novih znanja među zaposlenicima. U nastojanju da pruže jedinstven odgovor na pitanje hoće li za 15 godina vladati tradicionalne ili digitalne metode učenja, mišljenja panelista bila su podijeljena. Složili su se da na tržište dolaze nove generacije zaposlenika koje su digitalno znatno pismenije od postojećih, a u čiji je soft skill, koji je orijentiran prema klasičnom, potrebno investirati. Također, panelisti su se složili i da će dugoročno dominirati digitalne metode učenja jer budući kadrovi usvajaju nova znanja na digitalnim platformama. Posebno su istaknuli kako je za upoznavanje tržišta, ali i zaposlenika, potrebno napustiti administraciju i izići na teren, gdje se biznis događa.

Upoznajte ljude, upoznajte posao i upoznajte operativu jer ljudski resursi ne mogu biti odvojeni od ljudi, dodali su.

Vjerujem da smo ovom konferencijom podigli svjesnost o tome da je učenje ključ uspjeha svake kompanije, da nove generacije i nove tehnologije traže od svih nas adaptaciju u njegovoj što bržoj i učinkovitijoj implementaciji. Tome ide u prilog i istraživanje Vijeća studenata veleučilišta i visokih škola posebno napravljeno za potrebe konferencije Learning Distruption, prema kojem 70 posto studenata danas regularno uči koristeći digitalne platforme i, što je nevjerojatno, da 80 posto njih očekuje da će organizacija u koju dođu osigurati digitalnu platformu za učenje, rekao je Žepec.

Osim razmjene znanja i iskustva o najnovijim trendovima, dodatni je benefit konferencije i dodjela posebne nagrade Learning Disruption organizacijama koje su u protekle dvije godine provele projekt iz područja inovativnog ili digitalnog učenja te time doprinijele razvoju vlastite organizacije. Nagrada je pripala dm-u, s kojim su u finalu bili i NIS Novi Sad te Atlantic Grupa, dok je počasnu nagradu dobio A1 Hrvatska.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti