Prije nekoliko dana uhićen je muškarac koji se s Teslom zabio u stražnji dio vatrogasnog vozila – iako je brzina automobila iznosila oko 100 km/h, on i suputnica nisu teže ozlijeđeni, a bez ozljeda su prošla i dva vatrogasca koja su se u tom trenutku nalazila u zaustavljenom vozilu. Zanimljivo, ovo je već treći put ove godine da je Teslin automobil udario vatrogasno vozilo – Michael Tran, 37-godišnji vozač Modela S nakon nesreće policiji je rekao kako misli da je u automobilu bio uključen autopilot.

Tran nije bio siguran je li autopilot uključen ili nije zato što je bio pijan, zbog čega je nakon što mu je pružena pomoć u bolnici i uhićen. Trenutno nije poznato je li autopilot zaista tijekom sudara bio uključen te iz Tesle kažu kako još nemaju podatke iz automobila na temelju kojih bi mogli zaključiti tko je upravljao vozilom u trenutku sudara – pijani vozač ili autopilot.

Iz Tesle su više puta upozorili vlasnike njihovih automobila kako opcija autopilota vozačima samo pomaže i asistira u vožnji te nije riječ o pravom autopilotu koji bi u potpunosti sam mogao upravljati automobilom. Zbog imena autopilot Tesli čak prijeti i tužba jer organizacije za zaštitu potrošača smatraju kako korištenjem imena autopilot kompanija zavarava korisnike koji stječu dojam kako mogu upravljane automobilom u potpunosti prepustiti računalu.

Nakon nekoliko nesreće autonomnih automobila koje su ove godine zaredale u SAD-u iz američke policije vozačima su poručili kako je, bez obzira na to je li uključen autopilot ili nije, odgovornost za potencijalne nesreće uvijek na ljudima, tj. vozačima.

Izvor: Electrek