Pored toliko aplikacija za komunikaciju poput WhatsAppa, Messengera, Vibera, Hangoutsa i drugih, pitanje je treba li nam još jedan sličan servis za dopisivanje, slanje fotografija, videozapisa i slično. U Amazonu vjeruju kako je tržište dovoljno veliko za još jednu aplikaciju koja bi mogla privući milijune (ili stotine milijuna) korisnika. Ova kompanija trenutno među korisnicima svojih usluga provodi istraživanja o servisu za komunikaciju Anytime te od samih korisnika traži informacije o opcijama koje su im najvažnije u takvim aplikacijama, nakon čega bi vjerojatno krenuli u njezin konačni razvoj.

Anytime bi trebao imati klasične opcije servisa za komunikaciju poput dopisivanja, slanja fotografija, videozapisa, kriptiranih poruka, korištenja filtera i slično, ali u Amazonu žele da putem ove aplikacije korisnici kontaktiraju kompanije i službe za korisnike, igraju igre i slično. Korisnici Anytimea imat će na raspolaganju i brojne Amazonove usluge poput korištenja glazbenog servisa, naručivanja hrane, rezerviranja mjesta u restoranima, kupovine na Amazonovoj stranici i slično. Također, mogli bi ovu aplikaciju integrirati i s glasovnim asistentom Alexa odnosno pametnim zvučnikom Echo i na taj način povećati njihovu funkcionalnost.

Kada će i hoće li uopće Amazon predstaviti Anytime, pokazat će vrijeme, no na Tech Spotu podsjećaju kako su šanse za njegovo predstavljanje jako velike jer ova kompanija već imat aplikaciju za videokonferencije i chat-servis namijenjen poslovnim korisnicima te se predstavljanje posebne aplikacije za komunikaciju čini kao "logičan korak".