Pored toliko aplikacija za komunikaciju poput WhatsAppa, Messengera, Vibera, Hangoutsa i drugih, pitanje je treba li nam još jedan sličan servis za dopisivanje, slanje fotografija, videozapisa i slično. U Amazonu vjeruju kako je tržište dovoljno veliko za još jednu aplikaciju koja bi mogla privući milijune (ili stotine milijuna) korisnika. Ova kompanija trenutno među korisnicima svojih usluga provodi istraživanja o servisu za komunikaciju Anytime te od samih korisnika traži informacije o opcijama koje su im najvažnije u takvim aplikacijama, nakon čega bi vjerojatno krenuli u njezin konačni razvoj.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Pretila žena sjedi pored vage, ilustracija Bitna je ravnoteža Otkriven novi igrač u gubitku tjelesne težine, no koliko nosi prednosti, toliko je i opasan

Anytime bi trebao imati klasične opcije servisa za komunikaciju poput dopisivanja, slanja fotografija, videozapisa, kriptiranih poruka, korištenja filtera i slično, ali u Amazonu žele da putem ove aplikacije korisnici kontaktiraju kompanije i službe za korisnike, igraju igre i slično. Korisnici Anytimea imat će na raspolaganju i brojne Amazonove usluge poput korištenja glazbenog servisa, naručivanja hrane, rezerviranja mjesta u restoranima, kupovine na Amazonovoj stranici i slično. Također, mogli bi ovu aplikaciju integrirati i s glasovnim asistentom Alexa odnosno pametnim zvučnikom Echo i na taj način povećati njihovu funkcionalnost.

Kada će i hoće li uopće Amazon predstaviti Anytime, pokazat će vrijeme, no na Tech Spotu podsjećaju kako su šanse za njegovo predstavljanje jako velike jer ova kompanija već imat aplikaciju za videokonferencije i chat-servis namijenjen poslovnim korisnicima te se predstavljanje posebne aplikacije za komunikaciju čini kao "logičan korak".