Android pretekao Apple na mobilnoj oglašivačkoj mreži

Po prvi puta Android je pretekao iOS kao najveći Smartphone OS po Millennial mreži sa 8% povećanja iz mjeseca u mjesec te 46% udjela pojavljivanja u prosincu prošle godine.

Zimo
Zimo
Zimo | 13.01.2011. / 14:12 komentari
Android pretekao Apple na mobilnoj oglašivačkoj mreži

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

Po prvi puta Android je pretekao iOS kao najveći Smartphone OS po Millennial mreži sa 8% povećanja iz mjeseca u mjesec te 46% udjela pojavljivanja u prosincu prošle godine.

Milennial, tvrtka čije reklame godišnje dosegnu 63 milijuna od ukupno 77 milijuna mobilnih web korisnika u SAD-u, odnosno ima udio od 81% mobilnog weba, objavila je u izvješću kako je po prvi puta u povijesti kompanije Android preteko iOS kao najveći smartphone OS na Millennial mreži.

Zahtjevi oglašavanja na Androidu porasli su za 141% sa trećeg u četvrti kvartal prošle godine, te je od siječnja prošle godine Android porastao za 3130%, izvjestio je TechCrunch. Zahtjevi oglašavanja na iOS platformi porasli su za 12% u istom razdoblju, dok je Apple porastao za samo 14%. Appleov rast bilježi se na iPadu čiji zahtjevi rastu za 280% sa Q3 na Q4 u 2010. RIM povećava potražnju za 60%, te raste za 224% od siječnja prošle godine.

Prednost Androidovog rasta jest što se isti nalazi na nekoliko proizvođača, dok su Apple i RIM operativni sistemi koji se nalaze samo na njihovim vlastitim uređajima.

Apple je i dalje vodeći proizvođač sa 21% udjela na tržištu, prema analitikama Millenniala, nakon kojeg slijede Samsung, Motorola i HTC.

Najviše se na mobitelima igralo, nakon čeka slijedi korištenje društvenih mreža, glazba i zabava, mail i dopisivanje, edukacije i zapošljavanjae, vrijeme, sport, mape i navigacije, novosti i putovanja i odmori.

Graph via [Millennial], Photo via [Flickr]

Vezane vijesti