Po prvi puta Android je pretekao iOS kao najveći Smartphone OS po Millennial mreži sa 8% povećanja iz mjeseca u mjesec te 46% udjela pojavljivanja u prosincu prošle godine.

Milennial, tvrtka čije reklame godišnje dosegnu 63 milijuna od ukupno 77 milijuna mobilnih web korisnika u SAD-u, odnosno ima udio od 81% mobilnog weba, objavila je u izvješću kako je po prvi puta u povijesti kompanije Android preteko iOS kao najveći smartphone OS na Millennial mreži.

Zahtjevi oglašavanja na Androidu porasli su za 141% sa trećeg u četvrti kvartal prošle godine, te je od siječnja prošle godine Android porastao za 3130%, izvjestio je TechCrunch. Zahtjevi oglašavanja na iOS platformi porasli su za 12% u istom razdoblju, dok je Apple porastao za samo 14%. Appleov rast bilježi se na iPadu čiji zahtjevi rastu za 280% sa Q3 na Q4 u 2010. RIM povećava potražnju za 60%, te raste za 224% od siječnja prošle godine.

Prednost Androidovog rasta jest što se isti nalazi na nekoliko proizvođača, dok su Apple i RIM operativni sistemi koji se nalaze samo na njihovim vlastitim uređajima.

Apple je i dalje vodeći proizvođač sa 21% udjela na tržištu, prema analitikama Millenniala, nakon kojeg slijede Samsung, Motorola i HTC.

Najviše se na mobitelima igralo, nakon čeka slijedi korištenje društvenih mreža, glazba i zabava, mail i dopisivanje, edukacije i zapošljavanjae, vrijeme, sport, mape i navigacije, novosti i putovanja i odmori.

Graph via [Millennial], Photo via [Flickr]

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju