Uz različite filtre koji nam omogućuju da u potpunosti promijenimo svoj izgled, sve su popularnije i aplikacije koje nam omogućuju da se barem na nekoliko fotografija ili videa pretvorimo u neku drugu osobu.
Hrvatska mobilna aplikacija Darmar oduševila je korisnike kad im je omogućila da na nekoliko trenutaka postanu Kolinda Grabar-Kitarović ili Ivan Pernar. No kako se kampanja za predsjednika Hrvatske sve više zahuktava, tako su u "ponudu" uvstili još jednu poznatu osobu iz političkog života – bivšeg premijera Zorana MIlanovića.
U tri tjedna od lansiranja više od 20 tisuća korisnika pametnih telefona preuzelo je i svakodnevno koristi mobilnu aplikaciju Darmar te su odabrali više od 1,3 milijuna maski, napravili više od 50 tisuća fotografija i više od 65 tisuća videa.
Osim već poznatih maski temeljenih na liku i djelu Zdravka Mamića, Milana Bandića, Kolinde Grabar-Kitarović, Ivana Pernara, Josipa Broza Tita, Aleksandra Vučića, Davora Bernardića, Ivice Todorića, Andreja Plenkovića, Milorada Dodika, Mirele Holy i Ive Sanadera, pripremili su i nova iznenađenja.
Tako Darmar sada omogućava korištenje aplikacije u duetu pa je moguće napraviti veoma zanimljive kombinacije poput Tita i Mamića ili Mirele Holy i Kolinde Grabar-Kitarović.
Aplikacija Darmar kombinira tehnologije proširene stvarnosti i praćenja lica. Koristeći kameru pametnog telefona na lice korisnika „projicira“ 3D model koji se pomiče zajedno sa korisnikom i „stapa“ s njegovim licem prateći gestikulaciju i pokrete lica.
Kako ističu iz tvrtke Kod biro, koja je osmislila aplikaciju, zapravo su razvijali potpuno novi medij za oglašavanje – kombinaciju proširene stvarnosti i tehnologije praćenja lica.
Prednost je takvog oblika promocije velik stupanj interakcije s krajnjim korisnicima. Oni žele isprobavati nove maske i filtre te ih dijeliti na društvenim mrežama. Darmar omogućava praćenje preciznog trajanja korištenja maske ili reklame po korisniku, što oglašivaču daje veću moć praćenja učinkovitosti i veću kontrolu troškova. Odlična je prilika za brendove koji se žele istaknuti na potpuno novi i interaktivan način, uz mogućnost izrade maski ili efekata po želji, ovisno o njihovu brendu, ističu iz Kod Biroa.