Samo u App Storeu se nalazi preko 900.000 aplikacija što je svakako idealna prilika za kompanije poput Appricota koji inače ima sjedište u Srbiji, da izradi aplikaciju koja će iz te gomile istaknuti samo one koje su zapravo dobre.
Appidemia je mjesto gdje možete pokazati koje su vama najdraže aplikacije, te isto tako otrkiti nove aplikacije. Popust Facebooka, Appidemia je mjesto gdje možete otrkiti koje su aplikacije dobre vašim frendovima, te na taj način doći do zanimljivih i korisnih appova. Aplikacija je jedno vrijeme dospijela čak iznad Facebooka na indijskom App Storeu, pa smo povodom toga popričali s Igorom Salindirijom, osnivačem kompanije Appricot.
Aplikaciju možete preuzeti s App Storea.
Appidemia je tvoj novi projekt, možeš li reći o čemu se radi?
Prije nekoliko dana pokrenuli smo dugo očekivanu Appidemiju, iPhone aplikaciju preko koje možete zaviriti u telefone vaših prijatelja i videti koje aplikacije oni koriste i na taj način dobiti ideje o novim aplikacijama. U Appidemiji putem feeda dobivate informacije koje aplikacije i tko od vaših prijatelja je skinuo i počeo koristiti — u realnom vremenu. Naravno, kako nam je privatnost važna, ostavili smo mogućnost korisnicima da dozvole, odnosno zabrane da se određene aplikacije prikažu drugim ljudima.
Whoa, @appidemia beats Facebook on Indian AppStore. Good work guys! pic.twitter.com/Juqbo5cM1o
— Nebojsa Radovic (@eniac) August 23, 2013
Koliko trenutno bilježite korisnika?
Od prvog dana bilježimo dnevni rast od oko 20% i sada smo već na nekih 50,000 aktivnih korisnika. Cilj nam je bio da do prvih 100,000 korisnika dođemo u prva tri mjeseca, ali je sasvim izvjesno da će se to dogodititi u prvih 20 dana.
U Indiji, Appidemia je popularnija aplikacija nego Facebook i Plants vs. Zombies? Jeste li očekivali takav rast?
U Indiji smo nedavno isplivali na drugu poziciju i broj downloada u toj se zemlji počeo eksponencijalno povećavati. Ipak, iako je India ogromno tržište sa više od milijardu stanovnika, naš glavni fokus je Amerika koje nam je najveće tržište za sada.
Koji je način zarade?
Jos uvijek je rano pričati o zaradi, dok se ne sakupi više milijunska baza korisnika, ali činjenica je da imamo više modela za monetizaciju aplikacije.
Pripremate li iOS7 verziju?
Svakako. Jos prije 3 mjeseca na WWDC u San Franciscu smo imali prilike uživo čuti novotarije u vezi iOS7 iz prve ruke i odmah smo potom zacrtali planove na mapu projekta. Iako oko tekuće verzije imamo mnogo posla, kako bismo osigurali njen nesmetan rad, radimo polako i na verziji za iOS7.
Što je s Android platformom?
Odlučili smo da sa Androidom malo pričekamo.