Prodaja glazbe putem iTunesa prošle godine po prvi puta je zabilježila pad, a ove godine nagađa se kako bi prodaja digitalne glazbe mogla pasti za 13 do 14 posto, dok bi sljedeće godine taj broj mogao još više pasti.

Prodaja downloada glazbe s iTunesa prilično pada, no s druge strane streaming servisi sve više rastu, a upravo je to razlog zašto je Apple kupio Beats, gdje je osim prilično dobrog glazbenog servisa dobio i proizvođača popularnih slušalica.

Nagađa se kako bi Beats brand sljedeće godine mogao nestati kao glazbeni servis, te kako bi iTunesi dobili novi dio gdje će se moći preslušavati milijuni pjesama za 10 dolara mjesečno (postoje nagađanja da će Apple spustiti cijenu na 5 dolara).

Uz moćnu glazbenu pozadinu, Apple bi bez velikih problema mogao uvjeriti svoje kupce da se prebace na streaming servis, čime bi konkurirao trenutno vodećim servisima poput Spotify, Rdio i Pandora.

Često se može čuti Tima Cooka kako hvali ručno stvarane glazbene playliste koje se mogu pronaći u Beatsu, a iz prve ruke mogu potvrditi kako se radi o puno bolje izboru glazbe nego što je to slučaj kod primjerice Spotifyja.

Iako je prodaja glazbe samo jedan manji dio Appleovih prihoda, to je ujedno i vrlo važan dio njihovog kompletnog poslovanja, kojeg očito ne žele prepustiti drugima.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju