Apple polaže velike nade u svoj novi gadget koji bi, sudeći prema trenutno dostupnim informacija, trebao biti još jedan u nizu uspješnih proizvoda.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Pod nazivom "Us", "Up" i "Rise", Apple naravno cilja na emocije sa svojom gotovo filmskom produkcijom, a sve reklame pokazuju naravno sat, te se ne ulazi previše u mogućnosti uređaja.

Iako se na njihovom YouTube kanalu, te na službenim stranicama može pronaći gotovo sve što može Apple Watch, zanimljivo je vidjeti kako Apple provodi svoju novu kampanju, koja je očito prilično drugačija od svega što smo ranije viđali kod kompanije. 

U nastavku možete pogledati nove reklame.