Od smrti Stevea Jobsa, uz Apple su se vezivali uglavnom epiteti uspavanosti, neinventivnosti, gubitka ideja… Vrijeme je za promjene i novi marketinši „boom“ najpoznatije svjetske „jabuke“? Možda, ako je vjerovati vijestima iz Japana i Rusije…
Nakon mjeseci „defenzive“ iz Applea, koji je svojedobno preokrenuo svijet svojim iPod, iPad i iPhone revolucionarnim uređajima, možda se nazire novi početak kompanije koja je oduvijek slovila kao predvodnik u „neodoljivim novitetima“. Naime, Bloomberg donosi vijest kako je Apple podnio zahtjev za zaštitu intelektualnog vlasništa nad imenom iWatch. Mnogi su uvjereni kako je to prvi pokazatelj Appleove „ofenzive“ na tržištu takozvane nosive elektronike.
Insajderi tako tvrde kako je ovo definitivna potvrda kako Apple radi na novom konceptu „pametnih satova“, premda iz Cupertina (sjedište Applea) nema službene potvrde, ali ni demantija, izjava Tima Cooka koji je na D11 konferenciji održanoj prošloga svibnja izjavio kako „u nosivoj elektronici leži ogroman potencijal“ mogla bi sugerirati upravo razvijanje novog potencijalnog „čuda“ iz Applea. Uostalom, Apple je uz Japan, zahtjev za zaštitu branda iWatch podnio i u Rusiji, prenijela je agencija Izvestia. Do sada su se pojavljivale brojne špekulacije, fotografije, čak i video materijali o tome kako bi Appleov pametni sat trebao izgledati. No, nikada se Apple službeno nije oglasio po tom pitanju. Sve do sada, kada je zatražena zaštita imena iWatch.
Premda, upozoravaju skeptici, zaštita imena ne mora nužno značiti kako će Apple početi s proizvodnom „pametnih satova“. Tako je 2009. Apple zaštitio ime iSlate, a još 1988. „Knowledge navigator“ (Navigator znanja), ali proizvodi takvog imena nikada se nisu pojavili na tržištu. Sigurno je tek da će Apple, ako želi zadržati tržišne pozicije i udio, morati opet smisliti nešto revolucionarno… Ranije prognoze su predviđale kako će se Appleov pametni sat na tržištu pojaviti tek polovicom 2014. potom je cijela priča pomalo zamrla, ali je sada iznova aktualizirana. U vremenima Stevea Jobsa Apple je slovio za kompaniju koja će "marketinški sve odraditi savršeno i prodati vam čak i ono za što niste znali da vam treba". Industrija satova, definitivno, ne spada u kategoriju onoga što "nam ne treba", dapače, godišnje se u toj branši okrene više od 60 milijardi američkih dolara. Dobra prilika? Tim Cook je rekao upravo to...