Apple je jučer, za vrijeme predstavljanja novog Samsunga, krenuo sa novom marketinškom kampanjom, zanimljivom iz razloga jer Apple ovaj puta za promociju svog proizvoda koristi fotografije koje su snimili sami vlasnici iPhonea.

Umjesto korištenja profesionalnih fotografija, Apple je odlučio pronaći najbolje fotografije koje su korisnici snimili diljem svijeta, te su skupili iste u predivnu galeriju i za svaku fotografiju ponudili objašnjenje gdje je i pomoću koje aplikacije uslikana.

Apple je tražio dopuštenje korisnika za korištenje fotografija koje su pronašli na Instagramu i Flickru. Neke od tih slika koristit će se za plakate i bannere diljem svijeta u novoj kampanji. Slike koje je Apple izabrao dokazuju koliko je kamera na novom iPhoneu moćna i kako su prošla vremena kad ste za kvalitetnu fotografiju morali uz pametni telefon nositi i fotoaparat.

Upravo je ova kampanja pokazala kolika je popularnost iPhonea među korisnicima servisa za dijeljenje fotografija, pogotovo Flickra, gdje Apple drži prvo mjesto među uređajima, kojima su snimljene i podijeljene fotografije.

Slike možete pogledati na ovom linku.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju