Australski ministar financija Josh Frydenberg najavio je u ponedjeljak da će vladino regulatorno tijelo, odnosno Australska komisija za tržišno natjecanje i potrošače (ACCC), predstaviti obavezan kodeks ponašanja do srpnja usmjeren prema internetskim platformama.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Namjera tog kodeksa ponašanja jest smanjiti nepodudaranja između izvještavačkih medija i internetskih divova kad je riječ u prihodima od online oglašavanja. Facebook i Google ubiru gotovo sav novac potrošen na online oglašavanja potrošen u Australiji.

Google Francuska odlučila: Google mora medijima plaćati za objavljeni sadržaj

Slika nije dostupna Facebook i Google mogli bi izgubiti čak 44 milijarde dolara od oglašavanja zbog koronavirusa

Nova pravila se uvode nakon 18-mjesečnih progovora s tehnološkim kompanijama iz SAD-a oko dobrovoljnog kodeksa ponašanja, koji nisu urodili dogovorom.

Australija će uvođenjem tog kodeksa postati treća zemlja Zapada koja će nametnuti takav plan, a prve dvije koje su to uvele su Španjolska i Francuska.

Australske medijske kompanije izgubile su, samo proteklog mjeseca, milijune dolara u oglašavačkim prihodima.

Facebook je na najavu australske vlade reagirao priopćenjem u kojem su izrazili svoju razočaranost njihovom odlukom. Napomenuli su i kako su započeli s mulitimilijunskim investicijama u australsku medijsku industriju, dok je iz Googlea rečeno kako će nastaviti raditi s australskim medijima, ACCC-om i australskom vladom na razvoju kodeksa ponašanja.

Izvor: VOA