Korisnici pametnih telefona koji koriste Googleov Android mogli bi već za dva mjeseca, umjesto omiljene fotografije ili zaštitnika ekrana, gledati - reklame. Barem u SAD-u.

Kako javlja TechCrunch, indijska oglašivačka kompanija, Glance, u pregovorima je s američkim teleoperaterima o lansiranju nekoliko modela pametnih telefona koji bi na zaključanim zaslonima prikazivali oglase i promotivne poruke.

Glanceov "dinamički" zaključani ekran prikaziao bi vijesti, video snimke, igre i oglase, koje bi korisnici vidjeli prije otključavanja svog telefona. Naravno, ovisno o korisnikovim navikama i željama, sadržaj će biti prilagođen. Oglase se može isključiti, ali korisnici za to moraju zagrepsti malo dublje u postavke telefona.

Netflix na hrvatskom jeziku Reklame na Netflix stižu krajem ove godine

Ako vam je ideja o oglasima na zaključanom ekranu potpuno odbojna, dovoljno je reći da u Aziji, u ovoj usluzi "uživa" oko 400 milijuna korisnika pametnih telefona.

A da bi istim putem mogao krenuti i Apple, govori informacija prema kojoj će nova verzija iOS-a imati mogućnost prikazivanja sadržaja na zaključanom ekranu. Istina, iz Applea, su naveli kako pod "sadržajem" misle na vijesti, podsjetnike, kalendar, poruke i slično. No, nisu izrijekom rekli da neće biti i oglasa.

Uostalom, zaključani ekran neiskorišteno je blago za oglašivače. Prema podacima koje je objavio Glance, korisnici dnevno u prosjeku otključaju svoj pametni telefon 70 puta, a devet od 10 puta prvo pogledaju zaključani zaslon telefona.

 

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju