Bilo kuda, oglasi svuda: Hoćemo li uskoro na zaključanom zaslonu pametnog telefona gledati - reklame?

Prema podacima koje je objavio Glance, korisnici dnevno u prosjeku otključaju svoj pametni telefon 70 puta, a devet od 10 puta prvo pogledaju zaključani zaslon telefona.

Martina Čizmić | 07.07.2022. / 15:42 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Korisnici pametnih telefona koji koriste Googleov Android mogli bi već za dva mjeseca, umjesto omiljene fotografije ili zaštitnika ekrana, gledati - reklame. Barem u SAD-u.

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Kako javlja TechCrunch, indijska oglašivačka kompanija, Glance, u pregovorima je s američkim teleoperaterima o lansiranju nekoliko modela pametnih telefona koji bi na zaključanim zaslonima prikazivali oglase i promotivne poruke.

Glanceov "dinamički" zaključani ekran prikaziao bi vijesti, video snimke, igre i oglase, koje bi korisnici vidjeli prije otključavanja svog telefona. Naravno, ovisno o korisnikovim navikama i željama, sadržaj će biti prilagođen. Oglase se može isključiti, ali korisnici za to moraju zagrepsti malo dublje u postavke telefona.

Slika nije dostupna Reklame na Netflix stižu krajem ove godine

Ako vam je ideja o oglasima na zaključanom ekranu potpuno odbojna, dovoljno je reći da u Aziji, u ovoj usluzi "uživa" oko 400 milijuna korisnika pametnih telefona.

A da bi istim putem mogao krenuti i Apple, govori informacija prema kojoj će nova verzija iOS-a imati mogućnost prikazivanja sadržaja na zaključanom ekranu. Istina, iz Applea, su naveli kako pod "sadržajem" misle na vijesti, podsjetnike, kalendar, poruke i slično. No, nisu izrijekom rekli da neće biti i oglasa.

Uostalom, zaključani ekran neiskorišteno je blago za oglašivače. Prema podacima koje je objavio Glance, korisnici dnevno u prosjeku otključaju svoj pametni telefon 70 puta, a devet od 10 puta prvo pogledaju zaključani zaslon telefona.

 

 

Vezane vijesti