Bio sam u krivu, korporativni blog je itekako dobra zamisao [OSOBNI STAV]

Prije nešto više od godinu dana napisao sam članak 'Zašto je korporativni bio loša zamisao?' za koji ne smatram da je loš, već osvrnuvši se na tekst tog članka vidim stvari koje sam naučio.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 15.08.2013. / 12:06

Bio sam u krivu, korporativni blog je itekako dobra zamisao [OSOBNI STAV]

Prije nešto više od godinu dana napisao sam članak 'Zašto je korporativni bio loša zamisao?' za koji ne smatram da je loš, već osvrnuvši se na tekst tog članka vidim stvari koje sam naučio.

Nije me sram priznati da sam pogriješio. Neke stvari su se promijenile, marketing je napredovao i konstantno mijenja svoj oblik, a ja učim nove stvari. Iako sam bio uvjeren da je pisanje blog postova na korporativnom blogu loša zamisao, sada sve više vidim kako to itekako ima smisla.

Činjenica je da svi mi pokušavamo nešto prodati, no u današnje vrijeme ako želite nešto prodati morati biti izvrsni, ne dobri nego izvrsni. Morate znati sve o uskoj niši u kojoj radite. Teško je danas usredotočiti se na jedan uski segment jer smo konstantno bombardirani novim stvarima, servisima, društvenim mrežama, proizvodima, itd.

No ljudi su željni informacija. Naučio sam to iz vlastitog iskustva. Samo na našem siteu napisao sam preko 5000 postova, i ne kažem da su svi super odlični, no ima stvarno kvalitetnih članaka. Nisam novinar, već bloger — smatram da je velika razlika između ovih dviju kategorija. No vratimo se na korporativni blog.

Content marketing danas je moćniji nego ikad, jer ljudi žele kratke i korisne informacije, čak je New York Times skratio broj znakova u svojim člancima, no povećao frekvenciju objavljivanja istih. Sadržaja je jednostavno previše, oni koji žele pronaći detalje Googlat će ili klikati na refferal linkove koje ionako svi stavljamo radi SEO-a.

Korporativni blogovi postavili su izvor odličnih savjeta koji ljudi pišu iz vlastitog iskustva, također, mogu se približiti svojim potencijalnim kupcima objašnjavajući im zašto su njihove usluge dobre za njih, koju korist imaju od njih i kako ih mogu iskoristiti za povećanje prodaje.

Nitko ne želi trošiti novac, no svi smo mi svjesni toga da nam se dobro uložen novac može višestruko vratiti. Upravo to se može postići s korporativnim blogom, jer će uvijek netko nakon pročitanog članka pronjuškati što se sve nudi, i svakako će zapamtiti brand ukoliko bude malo po malo posjećivao stranicu. Postat će fan na Facebooku, pratit će tvitove, Instagram, Vine i sve što se nudi kako bi ostao u toku s korisnim informacijama. Kad će uvidjeti priliku za potrebnom vaših usluga, vi ste sigurno prvi na popisu.

Smatram da je bitno naučiti nešto novo i ako ste u krivu priznajte, pogledajte stvari s druge perspektive i naučite iz svojih pogrešaka. Nitko se nije rodio pametan!

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti