Citroen predstavio koncept električnog automobila neobičnog dizajna

Citroenov projektni partner, njemački kemijski div BASF, pojasnio je da Oli nudi mnoštvo "rješenja za uštedu resursa i realizaciju kružnog gospodarstva".

Hina | 10.10.2022. / 14:20 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Citroenov najnoviji inovativni koncept predstavlja 'otkačeni' električni automobil u čijoj se izradi koriste kartonske ploče i ostali lagani materijali koji se mogu reciklirati, nastojeći tako smanjiti pritisak na globalne resurse.

tri vijesti o kojima se priča Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi MMS poruke, ilustracija Još jedan sigurnosni propust Počele su mu stizati poruke s nepoznatog broja, a onda je otkrio njihove stvarne pošiljatelje Xiaomi YU7 Na struju Potražnja za ovim automobilima je nevjerojatna, a uskoro napokon stižu i u Europu

Citroen Oli u potpunosti je električni automobil vrlo neuobičajenog 'uglatog' dizajna.

Neki kažu da ih podsjeća na ružnog simpatičnog psića s velikim očima. Na stražnjoj strani ima teretnu platformu za podizanje tereta i prilično velike i izdržljive kotače tvrtke Goodyear koje bi trebale potrajati 80.000 km. Teži samo 1000kg. Njegova baterija ima kapacitet od samo 40kWh, ali isto tako i domet od vrtoglavih 400km.

Cilj Citroenova novog koncepta je pokazati da potpuno električni automobili ne moraju biti jako skupi.

Mi u tvrtki vjerujemo da elektrifikacija ne bi trebala biti preskupa, a ekološka osviještenost ne bi smjela biti kazna koja će ograničavati našu mobilnosti, rekao je direktor Citroena Vincent Cobée.

Citroenov projektni partner, njemački kemijski div BASF, pojasnio je da Oli nudi mnoštvo "rješenja za uštedu resursa i realizaciju kružnog gospodarstva".

Ravni poklopac motora, krov i stražnji paneli za nošenje tereta odabrani su upravo da bi se ispunio cilj, a to su mala težina, velika čvrstoća i maksimalna izdržljivost automobila, rekli su iz Citroena.

Dijelovi su izrađeni u suradnji s BASF-om od recikliranog valovitog kartona oblikovanog u saćastu strukturu sendviča koja se nalazi između armaturnih ploča od stakloplastike. Obložene su zaštitnim slojem čvrste, teksturirane smole.

Cijena bi mu iznosila oko 25.000 eura. Neobični Oli vjerojatno će se najbolje osjećati u urbanom okruženju, gdje će moći postići najveću brzinu od maksimalnih 110 km/h. Nadopunjavanje baterije s 20 na 80 posto traje samo 23 minute, kažu u Citroenu.

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti