Coca-Cola snima film s tisućama glumaca

Coca-Cola upušta se u najnoviji pothvat približavanja brenda i potrošača. Ovog puta odlučili su prikazati koliko malo osobi treba za sreću te koliko kolektivan duh može biti snažan.

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 05.08.2013. / 19:28 komentari
Coca-Cola snima film s tisućama glumaca

Coca-Cola upušta se u najnoviji pothvat približavanja brenda i potrošača. Ovog puta odlučili su prikazati koliko malo osobi treba za sreću te koliko kolektivan duh može biti snažan. Kompanija je od svojih potrošača zatražila da se slikaju sa posebno dizajniranom majicom koju su dobili na kućne adrese te to podijele na službenoj stranici projekta i društvenim mrežama.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

To je omogućilo kompaniji da statične ilustriracije pretvori u dinamičan film koji ''donosi smiješak na lice'', pretvarajući na taj način svoje potrošače u glumce i ambasadore u novom ruhu oglašavanja.  Posebno je zanimljiva kombinacija offline i online kanala, koji ubrzano postaju neoborivi spoj, te se polako pretvaraju u jedan, kompaktni kanal koji spaja dva svijeta, onaj realni i virtualni.

 

Vezane vijesti