Prije dvije godine dio velikih oglašivača počeo je s bojkotom oglašavanja na YouTubeu jer su se njihovih oglasi prikazivali pored problematičnog sadržaja poput videozapise povezanih s terorizmom, govorom mržnje i slično. Ekipa iz Googlea promijenila je algoritam, a iako problem nije u potpunosti riješen, situacija se ipak popravila i oglašivači su ponovno počeli s postavljanjem oglasa na ovaj videoservis.
No nakon što je jedan korisnik YouTubea nedavno upozorio na pedofile koji vrebaju na ovom videoservisu, ostavljaju grozne komentare ispod videa s (malom) djecom te se povezuju i komuniciraju komentirajući takve videozapise, dio oglašivača ponovno je odlučio bojkotirati Googleovu videoplatformu. Problem, dakle, nije u samim videozapisima na kojima se nalaze djeca koja se igraju, curice koje plešu i slično, već u komentarima ispod tih videa koji su prepuni pedofilskih komentara.
Epic Games, kompanija koja stoji iza globalnog fenomena Fortnite, Nestle i Walt Disney Company samo su neki od oglašivača koji su odlučili bojkotirati Google dok kompanija ne sredi situaciju i očisti YouTube od pedofila i takvih komentara.
Iz Googlea su za New York Times komentirali kako su izbrisali sve račune i profile korisnika koji su ostavljali uznemirujuće komentare te su ih prijavili vlastima. Također, onemogućili su komentare na desecima milijuna videozapisa na kojima se nalaze maloljetnici, uklonili tisuće komentara objavljenih uz videozapise s mladim ljudima te su izbrisali više od 400 kanala na YouTubeu zbog komentara koje su pisali ispod videa s djecom.
Glasnogovornica kompanije Chi Hea Cho naglasila je kako imaju jasnu politiku oko toga što je zabranjeno na YouTubeu, no svjesni su kako uvijek mogu napraviti više kako bi što prije uspjeli prepoznati i izbrisati neprimjeren, tj. zabranjeni sadržaj i komentare.
Senka Hadzimuratovic iz kompanije Grammarly, čiji su se oglasi također prikazivali uz videozapise sa spornim komentarima, novinarima NY Timesa rekla je da su bili u potpunosti zgroženi kada su saznali za pedofilske komentare te su tražili brzu reakciju od YouTubea. Neki, poput Josha Golina, direktora organizacije koja se zalaže za "djetinjstvo bez reklama", pitaju se može li YouTube pružiti sigurno mjesto za djecu te smatra da je, barem u ovom slučaju, najbolje u potpunosti onemogućiti komentare ispod videa s djecom.