Mogućnosti koje su nam omogućili napredak tehnologije, internet i brojni povezni uređaji kojima se svakodnevno koristimo gotovo su neograničene te često nemamo vremena uživati u brojnom sadržaju koji nam je danas dostupan. Više nismo ograničeni samo na nekoliko TV kanala i sadržaj koji se prikazuje na njima, već su nam dostupne stotine kanala različite tematike – možemo birati koji ćemo film pogledati na TV-u ili ćemo ga posuditi u digitalnoj videoteci, dostupne su nam utakmice najatraktivnijih liga iz raznih sportova, brojni internetski portali s gomilom zanimljivog, poučnog i zabavnog sadržaja i slično, a volimo trošiti vrijeme i na pregledavanja, lajkanja i komentiranja statusa, fotografija i videozapisa na društvenim mrežama. Zbog toga se često teško odlučiti koju utakmicu pogledati, da li provesti vrijeme surfajući internetom ili ćemo večer provesti uz neki film, a jedan od načina na koji pokušavamo 'pohvatati' što više stvari koje nas zanimaju jest putem tzv. 'drugog ekrana'.
 
Prema nekim istraživanja, čak između 75 i 85 posto ljudi tijekom gledanja TV-a koristi 'drugi ekran', odnosno paralelno s gledanjem filmova, serija, emisija, dokumentaraca ili utakmica na TV-u koriste i računalo, odnosno prijenosno računalo, tablete ili pametne telefone. Najpopularniji 'drugi ekran' koji se koristi je smartphone, uređaj o kojem su neki korisnici postali toliko ovisni da je pametni telefon prvo što provjere kada se probude i zadnje što pogledaju prije spavanja, a bez njega ne mogu zamisliti niti gledanje TV-a. Dio korisnika s pametnim telefonom samo ispunjava vrijeme između reklama, često tijekom filma guglamo kako bi saznali više informacija o glumcima, dok ljubitelji društvenih mreža konstantno provjeravaju nove statuse prijatelja, lajkove, tvitove i slično.
 
Sport, sučeljavanje političara i emisije uživo
 
Drugi ekran, odnosno surfanje internetom tijekom gledanja televizije savršena je kombinacija kada su u pitanju emisije uživo, sučeljavanja političara i gledanje utakmica. Tako je tijekom nedavnih predsjedničkih izbora veliki dio ljudi, gledajući debate kandidata, u rukama imao telefon na kojem su komentirali debate na Facebooku, Twitteru ili su pratili što u komentarima na internetskim portalima pišu drugi korisnici. Kako Twitter postaje sve popularniji u Hrvatskoj, tijekom nadolazećih izbora možemo očekivati kako će tijekom gostovanja kandidata u emisijama i njihovih javnih sučeljavanja brojni korisnici jednaku pažnju posvećivati onome što se događa na malom ekranu, kao i svojim telefonima na kojima će pratiti reakcije korisnika na ove debate na društvenim mrežama. Slično je i prilikom raznih reality emisija uživo kada veliki broj gledatelja, dok gledaju TV, u rukama imaju telefone i tablete s kojima glasuju za svoje favorite, hvale ili kritiziraju natjecatelje ili samo prate komentare drugih. Praćenje TV-a s mobilnim uređajem u ruci mnogima je promijenilo način na koji gledaju sportske utakmice jer tijekom utakmica mogu sudjelovati u online raspravama na brojnim portalima i društvenim mrežama ili mogu pratiti sportske stručnjake koji će im, možda i puno bolje nego TV komentatori, iz stručnog kuta objasniti sve što se događa na ekranu.
 
Ne propustite akciju 
 
Također, ljubitelji sporta koji vikende provode ispred TV-a gledajući više utakmica, vjerojatno veliki dio vremena na ekranima mobilnih telefona provjeravaju rezultate drugih utakmica i drugih liga. U situacijama kada se u isto vrijeme odigrava više zanimljivih utakmica, a ne možete se odlučiti koju pogledati, rješenje se također nalazi na ekranu telefona i tableta pa tako dok uživate gledajući neku utakmicu iz ponude VIP TV-a na velikom TV-u, na ekranu mobilnih telefona i tableta, zahvaljujući usluzi VIP TV za van i bogatoj ponudi sportskih programa, možete u isto vrijeme pratiti i drugu zanimljivu utakmicu tako da nećete propustiti akciju uživo.
Mobilni uređaji i internet uvelike su promijenili naše živote jer su nam sada sve informacije koje želimo znati dostupne u samo nekoliko dodira po ekranu, a u promijenili su i način na koji gledamo televiziju jer veliki broj korisnika, prilikom gledanja TV-a, u rukama uvijek ima smartphone ili tablet. 
 
Foto: Thinkstock