Nakon što je Audi predstavio svoja dva modela električnih vozila, jučer je i Mercedes službeno predstavio svoj flagship model električne limuzine EQS. O ovom automobilu već puno toga znamo jer je njemačka kompanija tijekom prošlih mjeseci objavila većinu informacija i specifikacija, pri čemu su posebno impresivne dvije stvari. Jedna je unutarnji ekran dijagonale nevjerojatnih 56 inča, a koji se sastoji od 3 zasebna ekrana - jedan za prikaz informacija o vožnji, jedan za infotainment sustav te treći namijenjen suvozaču. Druga stvar s kojom impresionira jest maksimalni doseg od čak 770 km, uz koji se njegovi vlasnici zaista neće morati brinuti o udaljenostima punionice.

Mercedes EQS (Foto: Mercedes-Benz)

Sve vezano uz ovu limuzinu odiše luksuzom, kako i doliči vozilu iz prestižne “S” klase Mercedesovih automobila - počevši od atraktivnog dizajna pa do materijala i detalja u unutrašnjosti vozila. Jasno, kako bi se izvukao maksimum od ovog vozila, ono je napravljeno na platformi napravljenoj isključivo za električna vozila MEA, a još jedna od njegovih specifičnosti jest i aerodinamičnost i najbolja vrijednost koeficijenta otpora zraka među serijskim automobilima.

Na tržištu će biti dostupna dva modela ove električne limuzine, a za svaki model dostupna je široka paleta dodatne opreme koja, naravno, utječe na cijenu. Npr. veliki ekran koji se proteže cijelim prednjim dijelom unutrašnjosti dio je dodatne opreme i za njega je potrebno dodatno platiti. Mercedes EQS 450+ ima pogon na stražnje kotače, uz ubrzanje do stotke za 6,2 sekundi i 107,8 kWh baterijom koja se može puniti snagom do 200kW. Jači model EQS 580 4MATIC ima pogon na sva 4 kotača, do 100 km/h ubrza za samo 4,3 sekundi, uz istu bateriju i brzinu punjenja. Zahvaljujući podršci za brzo punjenje, samo 15 minuta na punionici dovoljno je za doseg od 300 km, što su odlične brojke.

Mercedes EQS (Foto: Mercedes-Benz)

Kao što to možemo i očekivati od električne top-limuzine, model EQS prepun je tehnologije i senzora, uključujući i naprednog asistenta koji u određenim situacijama preuzima kontrolu nad upravljanjem, ubrzanjem, kočenjem, prebacivanjem traka itd., kao i opcije optimalne potrošnje energije i korištenja najbrže rute do punionice. Također, ugrađena je i opcija asistenta za parkiranje, a ovaj Mercedes (na određenim tržištima) čak može sam parkirati i izaći s parkirnog mjesta, bez vozača u njemu. Velika je pažnja posvećena i detaljima poput kvaka na vratima koje same iskoče kada se vlasnik približi vozilu.

Početak prodaje najavljen je za lipanj ove godine, a cijena automobila još nije poznata, iako je jasno kako će biti rezerviran samo za one dubljeg džepa.

Izvor: Carwow