Tesla je pionir i dugogodišnji lider na tržištu električnih automobila, no pritisak tradicionalnih proizvođača automobila sve je veći te su nedavno iz Volkswagena najavili da do 2025. žele prestići Muskovu kompaniju i postati globalni lider po prodaji električnih vozila. Opasna konkurencija Tesli uskoro stiže i iz Mercedesa, koji je također u procesu transformacije i elektrifikacije. Prema Bloombergu, njihov nadolazeći električni model EQS, čije je predstavljanje najavljeno za malo više od dva tjedna, trebao bi, barem u testnim uvjetima, imati doseg od čak oko 700 kilometara.

Mercedes EQA Inteligentan, zelen, a Mercedes: Predstavljen električni kompaktni crossover SUV EQA

Trebalo nam je vremena da sve pripremimo, no sada je vrijeme za akciju, komentirao je za Bloomberg izvršni operativni direktor kompanije Markus Schaefer ulaganja u elektrifikaciju kompanije. Naime, već sljedeće godine Mercedes planira proizvodnju osam električnih vozila na tri kontinenta kako bi krenuo u osvajanje tržišta. Schaefer kaže da su poboljšali fleksibilnost svih svojih tvornica kako bi se u njima mogli proizvoditi automobili s motorima s unutarnjim izgaranjem, hibridi i potpuno električni automobili.

S dosegom od oko 700 km, novi će Mercedes nadmašiti Teslin Model S Long Range, no kako upozoravaju na Bloombergu, uskoro stiže konkurencija koja će nadmašiti i taj doseg. Naime, iz Lucid Motorsa najavili su kako će jedna verzija njihove luksuzne limuzine Air imati doseg od čak oko 825 km, dok je Tesla najavila verziju Modela S (Plaid+) s još malo boljim dosegom.

Mercedes Kraj za benzince i dizelaše? Iz Daimlera smatraju da to trenutačno nema ekonomskog smisla

Što se budućnosti tiče, i Mercedes će, naravno, fokus usmjeriti na elektrifikaciju, no njihove su ambicije malo umjerenije u odnosu na neke druge tradicionalne proizvođače automobila. Naime, dok neki najavljuju kraj proizvodnje i prodaje benzinaca i dizelaša do kraja desetljeća, div iz Stuttgarta očekuje da će do 2030. polovica njihovih prodanih automobila biti hibridi ili električna vozila, tako da ne namjeravaju tako skoro odustati od motora s unutarnjim izgaranjem.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju