Ella Dvornik proglašena najvećom influencericom u Hrvatskoj

Posao infuencera se očito isplati jer čak trećina ispitanih influencera priznaje da mjesečno zarađuje više od 7500 kuna.

Martina Čizmić | 15.11.2017. / 12:51 komentari
Ella Dvornik (Foto: Diablog) (Foto: Diablog)

Biti influencer odnosno osoba koja utječe na mišljenje i stavove drugih ljudi u Hrvatskoj je postao unosano posao. Barem za onih nekoliko influencera koji su svoj utjecaj na društvenim mrežama uspjeli unovčiti.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Kako je istaknuto na konferenciji Diablog, u prvom lokalnom istraživanju o influencerima, većina influencera svoju prisutnost na društvenim mrežama i drugim online kanalima doživljava kao pravi posao pa onda ne iznenađuje što i zarađuju na njemu.

Za razliku od blogera koji rijeđe objavljuju sadržaj na svojim blogovima, influenceri mjesečno objavljuju više od 15 objava i to na hrvatskom i engleskom jeziku.

Da su potencijalnu vrijednost influencera prepoznali i brandovi govori činjenia da trećina influencera u Hrvatskoj kontinuirano surađuje s barem dva do tri branda, a neki i sa više od pet brandova.

Posao infuencera se očito isplati jer čak trećina ispitanih influencera priznaje da mjesečno zarađuje više od 7500 kuna.

Najboljom influencericom u Hrvatskoj proglašena je Ella Dvornik, dok je u kategoriji brandova najviše glasova dobio Adidas.

Influenceri su imali što poručiti brandovima s kojima surađuju, alli i s onima s kojima bi tek mogli surađivati. Tako bi brandovi trebali izdvajati veće budžete za marketing kroz influencere, ali i da pažljivo biraju suradnike, jer su po njihovom mišljenju najveći problemi u industriji kupljeni pratitelji i neselektirani sadržaj.

Vezane vijesti