Baš kad smo ustanovili da je Nevera Rimac Automobila najbrži električni serijski proizvedeni automobil na svijetu u utrci na 400 metara, gdje je u direktnom srazu poražen i Teslin Model S Plaid, Elon Musk se na Twitteru pohvalio da je Plaid postavio novi rekord i opet postao najbrži serijski proizveden automobil čiji su se kotači zakotrljali legendarnom njemačkom trkaćom stazom Nürburgring.

Musk je objavio izvještaj s vremenima krugova koja je postavio Teslin Model S Plaid te obznanio da je Teslin najsnažniji model najbrži serijski proizveden električni automobil koji se dosad pojavio na legendarnoj trkaćoj stazi Nürburgring u Njemačkoj.

Plaid je postigao prolazno vrijeme kruga staze od 7:30.909 minuta te time naprosto pomeo prijašnji rekord Porscheovog Taycana od 7:42.3 minute, postavljen još u kolovozu 2019. godine.

Rekordno vrijeme navodno je ostvareno s tvorničkim modelom Tesla Model S Plaid, odnosno bez ikakvih preinaka na automobilu.

Tesla je objavila na YouTubeu i video rekordne vožnje snimljen iz samog Plaida.

Musk je najavio i preinake na najbržem Teslinom modelu u svrhu podizanja performansi i postizanja još boljih vrmena na sportskim stazama poput Nürburgringa. Na Model S Plaid se tako planira dodati aerodinamične površine, karbonske kočnice i trkaće gume, rekao je Musk te dodao da se to zapravo može napraviti i bez Teslinog sudjelovanja. To sugerira da Tesla možda oko postavki Modela S Plaid za trkaće staze surađuje s nekim izvana.

Musk je na pitanje jednog od Teslinih korisnika o dostupnosti tih modifikacija za trkaće staze poručio da ih Tesla neće proizvoditi, ali je preporučio da se obrati autoradionicama koje se bave takozvanom aftermarket nadogradnjom vozila.

Postavljanje rekorda na Nürburgringu podiglo je i pitanja kad će Model S Plaid dobiti "track Pack" (paket za utrke) koji je namjenjen optimizaciji performansi u uvjetima utrka. Riječ je o softverskoj nadogradnji, a Musk je rekao da je će ta nadogradnja vjerojatno biti dostupna kroz nekoliko tjedana.

U međuvremenu, čeka se i službena potvrda Teslinog rekorda od samog Nürburgringa.

Podsjetimo da je Tesla 2019. godine tvrdila kako je vrijeme od 7:05 minuta za krug oko Nürburgringa moguće. Ostaje za vidjeti koliko aftermarket nadogradnje Plaid mogu približiti tom vremenu.

Ne zaboravimo da ako (ili bolje rečeno kad) Rimčeva Nevera zakotrlja svoje kotače na toj stazi, Plaid više vjerojatno neće nositi titulu najbržeg serijski proizvedenog električnog automobila ni u tom segmentu.

Izvor: The Drive