Uber je predstavio zanimljive podatke o tome kad korisnici najčešće koriste njihove usluge u Hrvatskoj. Tako je njihove usluge u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Dubrovniku tijekom adventa koristilo gotovo 30 posto više korisnika nego prošle godine, a korisnici su dolazili iz gotovo 80 zemalja svijeta. I dok su destinacije turista većinom bila središta gradova s adventskom ponudom, domaći su korisnici Uberom pojačano odlazili i u blagdansku kupovinu, odnosno trgovačke centre.

U Splitu se Uber najviše naručivao za prijevoz do trgovačkog centra Mall of Split te do centra grada i Trajektne luke, dok su u Dubrovniku očekivano najpopularnije destinacije gradske zidine i zračna luka.

I Zagrepčani su pojačano koristili Uber za blagdansku kupovinu. Korisnici su najviše naručivali Uber do trgovačkog centra Arena Zagreb te do centra grada i lokacija na kojima se odvijao najbolji Advent u Europi. Adventske lokacije Uberom su obilazili i Riječani i njihovi gosti, a najčešće su odlazili do centra grada i Trsatske gradine, gdje se održavao drugi Advent na Gradini.

Osim za kratke gradske relacije, korisnici nerijetko biraju Uber i za duže relacije unutar Hrvatske pa je tako najduža vožnja tijekom prosinca iznosila 309 kilometara od središnje Hrvatske do Istre. Tijekom prosinca, koji je uz ljetnu sezonu turistički najposjećeniji period godine, Uber su najviše koristili turisti iz SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske, Austrije, Belgije i Kanade.