Facebook gubi ugled kod mlađih korisnika

Društvena mreža Facebook ima očito demografski problem: mlađi korisnici sve češće se okreću konkurenciji

Zimo Zimo Ahmet Hamzić | 12.04.2012. / 15:43

Facebook gubi ugled kod mlađih korisnika

Društvena mreža Facebook ima očito demografski problem: mlađi korisnici sve češće se okreću konkurenciji.

Iako je Facebook i dalje apsolutni vladar u segmentu društvenih mreža, u poslednje vrijeme prati se trend kod mlađe populacije da se ista okreće alternativama, odnosno konkurenciji.

Matt Asay je primjetio da su mladi ljudi iz susjedstva iznenada prestali, odnosno umanjili  pisati nove postove na Facebooku, te da su svoje aktivnosti nastavili na Twitteru.

U drugom slučaju, korisnik Twittera Patrick Moorhead je zapazio da se njegova dvanaesto godišnja kćerka žalila na činjenicu da je Facebook preuzeo Instagram. Na njegovo pitanje u čemu ona vidi problem akvizicije, kćerka je odgovorila: 'Facebook je glup i namijenjen je za starije osobe'.

Na osnovu izvještaja Pwe Internet Research tvrtke, Facebook je apsolutni lider na polju društvenih mreža. 93% svih odraslih Amerikanaca koji su aktivni na društvenim mrežama, posjeduju i održavaju redovno Facebook račun. Račun na MySpaceu održava svega još 24% korisnika, pri čemu trend ide prema dolje. S druge strane, snažan rast zabilježio je Twitter, na kojem 12% svih tinejdžera redovito postavljaju tvitove.

Studija tvrtke Grownup Thinking donosi zanimljive rezultate. 4% Facebook korisnika mlade populacije  planira provoditi više vremena na platformi. Više od polovine korisnika smatra da će se aktivnosti na Facebooku znatno umanjiti.

Mlada publika na Facebooku reagira na promjene na platformi vrlo osjetljivo. Jednostavnost Facebooka je izvorno bio jedan od glavnih razloga zbog kojeg se i veliki broj korisnika odlučio da pridruži Facebooku. Poslednje promjene predstavljaju samo za 19% svih korisnika poboljšanje. Skoro pa polovina korisnika smatra da Facebook postaje sve nepregledniji.

Zanimljiva činjenica u svemu tome je izuzetno dobra prihvatljivost glasno kritiziranog Timelinea. Međutim, novi 'ticker' sa strane većina korisnika smatra apsolutno beskorisnim alatom.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti