Facebook će predstaviti svoju novu mobilnu oglašivačku mrežu na F8, konferenciji za developere koja se održava u San Franciscu krajem mjeseca, prenosi Recode.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Pretila žena sjedi pored vage, ilustracija Bitna je ravnoteža Otkriven novi igrač u gubitku tjelesne težine, no koliko nosi prednosti, toliko je i opasan

Nakon što je u siječnju Facebook objavio kako eksperimentira s različitim načinima kako prodavati oglase kroz aplikacije drugih ljudi, te opisao taj test kao “mobilna oglašivačka mreža”, nove informacije govore kako će Facebook predstaviti svoju novu oglašivačku mrežu izdavačima i developerima.

Naime, moglo se i nagađati kako će Facebook krenuti graditi ovu platformu s obzirom da su prihodi samo od mobilnog oglašavanja prošle godine iznosili čak 1.24 milijarde dolara, odnosno više od polovice ukupnih prihoda od oglašavanja. 

Više od 50 posto oglašavanja na mobilnim uređajima pripada “app-install” oglasima koji se pokazuju korisnicima putem kojih mogu preuzeti aplikaciju, ili pokrenuti istu ukoliko ju već imaju instaliranu.

Na ovom projektu do sada je radilo samo dvoje inženjera, Mike Vernal koji je ujedno i odgovoran za ovaj dio poslovanja Facebooka, a koji je ušao u “M-Team” odnosno Zuckerbergov unutarnji krug nadzornika kojima se vjeruje.

Facebook tako kreće na novo tržište gdje su već postoje drugi proizvodi poput Googleove AdMob mobilne oglašivačke mreže, Millennial Medie i Twitterovov MoPub-a.