Facebook je nakon predstavljanja Graph Searcha i besplatnih poziva unutar Messengera, odlučio poboljšati korisničko iskustvo i samu aktivnost korisnika povećanjem slika na pregledu poveznica, samim time ostavljajući i prostor za bolji uvod u samu poveznicu.
Facebook je potvrdio da nova funkcionalnost uskoro dolazi globalno i da je dostupna za ljude i stranice. Povećanje slike i bolje uočavanje poveznica na News Feedu za sobom će povući veću aktivnost korisnika, smatraju u Facebooku, što će izuzetno koristiti stranicama koje „žive“ od lajkanja i komentiranja svojih poveznica. Kao što možete vidjeti u slici ispod, razlika je očita.
Ovim potezom Facebook nastavlja unaprjeđivati korisnički doživljaj i približava se još većem broju marketinških brandova koje žele privući na svoju društvenu mrežu, samim time i povećati svoj profit. Za sad je ova funkcionalnost dostupna samo za desktop uređaje, dok se prema najavi TechCruncha novi vizualni dodatak još testira na mobilnim uređajima zaposlenika. Izlazak nove funkcionalnosti na mobilne uređaje očekuje se tijekom ove godine, ali konkretni datumi nisu poznati.