Facebookov srednji prst Appleu: Omogućili su korisnicima igranje na iPhoneu bez potrebe za iOS aplikacijom

Prema Facebookovim podacima njihov servis za videoigre u oblaku ima oko 1,5 milijuna korisnika mjesečno, no atraktivni naslovi poput Assassin's Creed: Rebellion i najava dolaska igara poput Angry Birds mogla bi privući nove igrače.

Martina Čizmić | 25.07.2021. / 08:34

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Apple se u posljednje vrijeme našao na udaru kritika nekoliko velikih tvrtki, a zbog Fortnitea je i završio na sudu, jer inzistira da sva plaćanja unutar neke aplikacije idu preko njihovih servisa i servera. A to znači da izdavači aplikacija moraju Appleu plaćati proviziju. U nekim slučajevima ti se iznosi penju i na nekoliko stotina tisuća dolara mjesečno.

No, postoji način kako to izbjeći i Facebook je to upravo napravio. Naime, još od prošle godine Facebook pokušava izdati svoju aplikaciju za igranje videoigara za iOS. Apple ju uporno odbija navodeći različite razloge. Nakon još jednog takvog odbijanja, ekipi u Facebooku je prekipilo i napravili su ono što je Microsoft napravio koji mjesec ranije - lansirali su web aplikaciju koja korisnicima iOS-a omogućuje igranje videoigara na Facebookovom servisu bez potrebe za instaliranjem aplikacije iz AppStorea.

Došli smo do istog zaključka kao i ostali: web aplikacije su jedina opcija za streaming videoigara u oblaku na iOS-u, istaknuo je Facebookov potpredsjednik za gaming, Vivek Sharma. Kao što su mnogi istaknuli, Appleova politika da dopusti igre u oblaku na App Storeu ne znači mnogo. Appleovi zahtjevi za svaku igru u oglaku su da ima vlastitu stranicu, da prođe kroz procjenu te da se pojavljuje u rezultatima pretraživanja protivi se smislu igranja u oblaku. Te prepreke onemogućavaju igrače da otkriju nove igre, igraju na više uređaja i prstupaju visoko kvalitetnim videoigrama direktno kroz iOS aplikacije, čak i za one koji ne koriste najnovije i najskuplje uređaje.

Ovom web aplikacijom korisnici iOS-a mogu se priključiti Facebookovom servisu za videoigre koji je, u usporedbi s drugima, još uvijek mlad i relativno slabo korišten. Prema Facebookovim podacima njihov servis za videoigre u oblaku ima oko 1,5 milijuna korisnika mjesečno, no atraktivni naslovi poput Assassin's Creed: Rebellion i najava dolaska igara poput Angry Birds mogla bi privući nove igrače.

Izvor: The Verge

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti