FER-ovci osmislili edukativnu aplikaciju STEMIT za najmlađe

U sklopu Change Code hackathona tvrtke KING ICT tim studenata osmislio je aplikaciju koja STEM približava najmlađima.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 22.05.2019. / 13:30

Change Code (Foto: KING ICT)

U prostorima KING ICT održalo se 2. izdanje Change Code Hackathona. Ovogodišnji Change Code nastao je u suradnji s Biotekom, udrugom za promicanje biologije i srodnih znanosti. Pred 28 finalista postavljen je izazov kako putem novih tehnologija i alata Biotekin STEM sadržaj učiniti zabavnijim i popularnijim.

Natjecatelje su pratili i ocjenjivali prof. dr. sc. Vedran Mornar, COO Prototyp Andrej Mlinarević, predsjednik udruge HUJAK Branko Mihaljević, predsjednik Uprave KING ICT-a Plamenko Barišić i CEO Bioteke Kristina Duvnjak. Peteročlani žiri ocjenjivao je idejno rješenje, ali i pitchanje tj. prezentiranje rješenja.

Treće mjesto i 5000 kuna osvojili su Anton Filipović, Patrik Fumić, Luka Lazanja i Josip Kasaš iz tima D++, a STEM sadržaj pokušali su približiti putem gamifikacije. Drugo mjesto i 10.000 kuna osvojio je tim KKF. Marin Krešo, Matteo Miloš, Frano Ćaleta i Ivan Rezić kombiniranjem strojnog učenja, aplikacije za web i Android osmislili su jedinstveno sučelje koje predlaže sadržaj korisniku temeljem njegovih navika.

Pobjednička ekipa (Foto: KING ICT)

Da se trud i upornost isplati, dokazao je povratnički tim Više manje samo Kanye. Zvonimir Matić, Karlo Butorac, Luka Kiseljak i Fran Grgić osmislili su STEMIT aplikaciju koja je impresionirala žiri i osigurala glavnu nagradu od 20.000 kuna. STEMIT prikuplja stručne i polustručne radove ili članke dostupne na internetu te korisniku predlaže STEM sadržaj koji sam korisnik nužno ne bi pretraživao. Korisnici aplikacije znanje mogu provjeriti u kvizovima i na druge zabavne sadržaje u skladu s vremenom koji odrede da mogu iskoristiti za zabavni sadržaj. Kreativni tim je predstavio cjelovito rješenje, web i aplikaciju za pametne telefone i k tome oduševili prisutne svojom prezentacijom.

Također, u sklopu natjecanja, u prostorima KING ICT-a za one najmlađe organizirana je edukativno-zabavna radionica o šećeru. Dok su veliki programirali, mali znanstvenici testirali su količine šećera u namirnicama, saznali razliku između dobrog i lošeg šećera i zašto je bolja jagoda od čokolade. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti