Novi dokumentarni film, koji prikazuje život legende reggae glazbe Boba Marleya, od 20. travnja bit će dostupan za korisnike Facebooka u SAD-u, te će se u isto vrijeme prikazivati u kinima.

Ovaj je dokumentarac dokaz sve veće važnosti društvenih mreža u ulozi načina kako se danas objavljuju premijere filmova. Film koji je režirao Kevin Macdonlad od 20. travnja dostupan je za korisnike u SAD-u po cijeni od 6.99 dolara. Dio od prodaje daje se u svrhe financiranja organizacije Save the Children.

Naime, Facebook je počeo s iznajmljivanjem filmova u ožujku prošle godine, a digitalni oblici novih i starih filmova teritorij je koji vrebaju i Googleov YouTube, Appleov iTunes i Netflix.

Zanimljivo je spomenuti i da šef Netflixa Reed Hasting sjedi u odboru Facebooka, očito njegovog suparnika na području video-on-demanda.

Što vi mislite o ovakvom načinu gledanja filmova? Mislite li da će Facebook zamijeniti TV?

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju