Prema BrandRepublicu, Financial Times (krat. FT) iPad aplikacija će uskoro proći pola milijuna preuzimanja u samo 8 mjeseci.Aplikacija je na tržištu od svibnja 2010. godine, a do kraja siječnja 2011. godine zabilježila je 486,000 preuzimanja (eng. download).

Sama aplikacija omogućuje čitanje FTa u izvamrežnom (eng. offline) radu, pristup kompletnom sadržaju i pregled nagrađenih video sadržaja visoke kvalitete. Sve ovo je u besplatno prvih dva mjeseca korištenja.

Sam FT počeo je poticati svoje zaposlenike na čitanje izdanja u digitalnom obliku i omogućio im popust na tablet računala u vrijednosti od 300 funta. Ova priča došla je FT 540,000 funti, ali im je dodala vrijednost u povećanju imidža izdavača koji koristi tablet računala za čitanje vijesti.

Izdavači vijesti zabrinuti su smanjenjem čitatelja štampanih izdanja i traže nove načine distribucije svojeg sadržaja, a nedavno smo pisali i o The Dailyu, prvim dnevnim novinama napravljenim isključivo za iPad tablet. Izgleda da se izdavači u zadnje vrijeme više fokusiraju na digitalne alternative, uključujući i tablete kako bi zadržali svoje čitatelje.

Trenutno je tržište pretplatitelja (eng. subscriber) vijesti na tabletima relativno malo, no očekuje se da će ono porasti u par godina. Izdavači se već sada prebacuju na ovakva izdanja, a kada ovo tržište poraste bit ćemo preplavljeni raznim digitalnim izdanjima vijesti.

[Izvor: The Next Web]