Ukoliko imate iPad sigurni smo da ste postali ovisnik o Flipboardu, a ukoliko još niste postat ćete kada probate.
Flipboard je društveni magazin koji se razlikuje po tome jer je u potpunosti prilagođen samom korisniku.
Sadržaj vaših prijatelja, bilo putem RSS-a, Twittera, Facebooka, Instagrama, Flickra ili nečeg drugog vama dragog, pretvoreno je u lijep i ugodan digitalni magazin kojeg je vrlo lako konzumirati.
No nakon uspješnog lansiranja na iPadu, pitamo se koji je sljedeći korak za Flipboard?
Iako se očekivalo da će Flipboard 'skočiti' i na Android platformu, to se neće dogoditi, barem ne za sad sudeći prema riječima CEO-a kompanije Mike McCuea. 'Sljedeći korak je proširiti se i monetiziriati kompaniju. ' - istaknuo je Mike, te dodao 'moramo biti oprezni da ne idemo ispred samih sebe. Bitno je napraviti nešto na jednoj platformi i napraviti to odlično. Vidjet ćete nas na iPadu i iPhoneu još jedno vrijeme.'
Statistike pokazuju kako se Flipboard najviše koristi od 20:00 pa do 23:00h, te u jutarnjim satima kada korisnici otvaraju aplikaciju kako bi pročitali novosti koje ih interesiraju.
Također, McCue ističe kako je korištenje Flipboarda na iPadu više ležerno, dok se sa nadolazećom aplikacijom za iPhone želi aktivnije uključiti korisnike kako bi popunili vrijeme korištenja tokom dana.
Što se tiče monetizacije tvrtke, ista već dijeli prihode sa 30 partnera među kojima su Oprah i National Geographic, a još jedna od ideja je da se izradi model za printani magazin unutar aplikacije kroz cijelu stranicu oglasa.
Kako bi zarađivali, Flipboardu je potrebno koliko god je to moguće novih partnera,a da teže k tom cilju govori i zapošljavanje glavnog urednika Josha Quittnera koji će pomoći kompaniji u ostvarenju tog cilja.
Via ReadWriteWeb