FlixBus proslavio tri godine u Hrvatskoj

FlixBus poslovni model zamišljen je ne samo kao udobnije i jednostavnije kretanje putnika već i kako bi podržao rast i razvoj regionalnih manjih i srednjih autobusnih poduzeća, izjavio je Dean Čebohin iz FlixBusa.

Martina Čizmić | 11.06.2019. / 18:09 komentari
Ante Grbeša, FlixBus (Foto: flixbus)

Prije tri godine njemački startup prijevoznik FlixBus pokrenuo je svoj ured u Hrvatskoj. Od tada pa do danas FlixBus bilježi rast u svim smjerovima - od broja zaposlenih do broja linija i partnera. 

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Kako su istaknuli na današnjoj konferenciji za novinare, samo u 2018. godini njihovim se uslugama koristilo više od 750.000 zadovoljnih putnika. Tim stručnjaka koji je od tri zaposlena prerastao u tim s više od 50 zaposlenih u posljednje su tri godine gradili i razvijali ovaj proizvod.

U ove tri godine okupili smo tim mladih stručnjaka koji su svojim znanjem i iskustvom, zajedno s autobusnim partnerima učinili FlixBus brend prepoznatljivim u cijeloj Hrvatskoj, ali i regiji, izjavio je Ante Grbeša, direktor za FlixBus CEE South regiju. Akumulirano znanje, iskustvo iz autobusne industrije, ali i iz drugih područja, ključno je za upravljanje i razvoj na tržištima jugoistočne Europe.

Podsjetio je kako je u lipnju 2016. godine, FlixBus krenuo iz četiri najveća Hrvatska grada (Zagreb, Split, Osijek i Pula) s četiri regionalna partnera (Vincek d.o.o., Slavonija Bus d.o.o., Brioni d.o.o. te Prijevoz Knežević). U tri godine, broj partnera je narastao na ukupno 11 samo u Hrvatskoj, dok u cijeloj CEE South regiji koja uključuje i Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju FlixBus danas surađuje s ukupno 17 partnera.

Dean Čebohin, FlixBus (Foto: FlixBus)

FlixBus poslovni model zamišljen je ne samo kao udobnije i jednostavnije kretanje putnika već i kako bi podržao rast i razvoj regionalnih manjih i srednjih autobusnih poduzeća, izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju. Tehnološka podrška koju smo ponudili našim partnerima, omogućila je snažan rast i samim partnerima, koji neprestano investiraju i obnavljaju vozni park, zapošljavaju nove vozače i brinu o sigurnosti naših putnika.

Zanimljivo, FlixBusom uglavnom putuju studenti, mladi stručnjaci te mlade obitelji od kojih je čak 60% žena, a najviše je onih između 18 i 35 godina.

Žele li putovati izvan Hrvatske, putnicima je na raspolaganju mreža autobusnih linija koja se proteže na 28 europske zemlje te povezuje 2000 destinacija s 350.000 dnevnih linija.

Tijekom putovanja putnicima je omogućen besplatan Wi-Fi, utičnice, više prostora između sjedala, besplatna prtljaga te mogućnost promjene i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska. FlixBus aplikacija preuzima se potpuno besplatno te je dostupna i na hrvatskom jeziku, a omogućuje kupovinu karata, ali i odgovori na najčešća pitanja, obavijesti o mogućim kašnjenjima autobusa zahvaljujući GPS live trackingu, navigacija do najbliže stanice te detaljne informacije o svakoj kupljenoj karti i QR kodu koji je zamjena za printanu kartu.

Poseban gost na "proslavi rođendana" bio je Alan Begić iz Googlea koji je pokazao koliko se kupovina karata i rezervacija prijevoza promijenila tijekom godina. Dok smo prije desetak godina morali otići na kolodvor i kupiti fizičku kartu, danas u samo nekoliko minuta možemo pronaći najpovoljniju kartu i kupiti ju na zaslonu našeg pametnog telefona. To je uvelike promijenilo i navike putovanja kod ljudi, pa sad sve više ljudi sami organiziraju svoje godišnje odmore i putovanja iz udobnosti svog doma.

Vezane vijesti