FlixBus proslavio tri godine u Hrvatskoj

FlixBus poslovni model zamišljen je ne samo kao udobnije i jednostavnije kretanje putnika već i kako bi podržao rast i razvoj regionalnih manjih i srednjih autobusnih poduzeća, izjavio je Dean Čebohin iz FlixBusa.

Martina Čizmić | 11.06.2019. / 18:09

Ante Grbeša, FlixBus (Foto: flixbus)

Prije tri godine njemački startup prijevoznik FlixBus pokrenuo je svoj ured u Hrvatskoj. Od tada pa do danas FlixBus bilježi rast u svim smjerovima - od broja zaposlenih do broja linija i partnera. 

Kako su istaknuli na današnjoj konferenciji za novinare, samo u 2018. godini njihovim se uslugama koristilo više od 750.000 zadovoljnih putnika. Tim stručnjaka koji je od tri zaposlena prerastao u tim s više od 50 zaposlenih u posljednje su tri godine gradili i razvijali ovaj proizvod.

U ove tri godine okupili smo tim mladih stručnjaka koji su svojim znanjem i iskustvom, zajedno s autobusnim partnerima učinili FlixBus brend prepoznatljivim u cijeloj Hrvatskoj, ali i regiji, izjavio je Ante Grbeša, direktor za FlixBus CEE South regiju. Akumulirano znanje, iskustvo iz autobusne industrije, ali i iz drugih područja, ključno je za upravljanje i razvoj na tržištima jugoistočne Europe.

Podsjetio je kako je u lipnju 2016. godine, FlixBus krenuo iz četiri najveća Hrvatska grada (Zagreb, Split, Osijek i Pula) s četiri regionalna partnera (Vincek d.o.o., Slavonija Bus d.o.o., Brioni d.o.o. te Prijevoz Knežević). U tri godine, broj partnera je narastao na ukupno 11 samo u Hrvatskoj, dok u cijeloj CEE South regiji koja uključuje i Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju FlixBus danas surađuje s ukupno 17 partnera.

Dean Čebohin, FlixBus (Foto: FlixBus)

FlixBus poslovni model zamišljen je ne samo kao udobnije i jednostavnije kretanje putnika već i kako bi podržao rast i razvoj regionalnih manjih i srednjih autobusnih poduzeća, izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju. Tehnološka podrška koju smo ponudili našim partnerima, omogućila je snažan rast i samim partnerima, koji neprestano investiraju i obnavljaju vozni park, zapošljavaju nove vozače i brinu o sigurnosti naših putnika.

Zanimljivo, FlixBusom uglavnom putuju studenti, mladi stručnjaci te mlade obitelji od kojih je čak 60% žena, a najviše je onih između 18 i 35 godina.

Žele li putovati izvan Hrvatske, putnicima je na raspolaganju mreža autobusnih linija koja se proteže na 28 europske zemlje te povezuje 2000 destinacija s 350.000 dnevnih linija.

Tijekom putovanja putnicima je omogućen besplatan Wi-Fi, utičnice, više prostora između sjedala, besplatna prtljaga te mogućnost promjene i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska. FlixBus aplikacija preuzima se potpuno besplatno te je dostupna i na hrvatskom jeziku, a omogućuje kupovinu karata, ali i odgovori na najčešća pitanja, obavijesti o mogućim kašnjenjima autobusa zahvaljujući GPS live trackingu, navigacija do najbliže stanice te detaljne informacije o svakoj kupljenoj karti i QR kodu koji je zamjena za printanu kartu.

Poseban gost na "proslavi rođendana" bio je Alan Begić iz Googlea koji je pokazao koliko se kupovina karata i rezervacija prijevoza promijenila tijekom godina. Dok smo prije desetak godina morali otići na kolodvor i kupiti fizičku kartu, danas u samo nekoliko minuta možemo pronaći najpovoljniju kartu i kupiti ju na zaslonu našeg pametnog telefona. To je uvelike promijenilo i navike putovanja kod ljudi, pa sad sve više ljudi sami organiziraju svoje godišnje odmore i putovanja iz udobnosti svog doma.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti