Fordovi inženjeri došli su na zanimljivu ideju kako povećati doseg električnih automobila te su prijavili patent za dodatnu bateriju, odnosno dodatni izvor energije za vozila. No za razliku od klasične baterije smještene u podvozju, oni su dodatnu bateriju stavili na - krov. Ta baterija ne bi direktno napajala električne motore te bi služila samo kao pričuvna baterija s kojom bi se, kada zagusti, mogla napuniti glavna baterija automobila.
Također, ta bi se baterija mogla koristiti i kao klasičan izvor struje za napajanje drugih uređaja kada je potrebno, dok bi se punila kao i klasična baterija - putem kućne utičnice ili na punionicama. Pri njenom razvoju posebna ideja posvećena je upravljanju toplinom kako bi se izbjeglo njeno pregrijavanje tijekom vrućih dana kada je na direktnom udaru sunca.
Iako je ideja zanimljiva, postoje brojni problemi oko njene implementacije. Kao glavni problem na EV Areni izdvojili su - težinu baterije. Naime, 50 kWh baterija može biti teška između 350 i 600 kg, što je veliko opterećenje za krov. Samo njeno postavljanje predstavlja veliki izazov, a pitanje je kako bi takva teška masa postavljena na krovu utjecala na kretanje vozila i njegova vozna svojstava. Postoji razlog zašto je ograničenje krovne težine za sva cestovna vozila 75 kg, komentirali su na ovoj stranici.
Iako postoji mogućnost kako su u Fordu planiraju lakšu bateriju manjeg kapaciteta, na slikama uz prijavljeni patent prikazana je krovna baterija velikih dimenzija. No i ako baterija bude manja, postavlja se pitanje koliko baterija kapaciteta od npr. 10 kWh zaista može biti korisna i koliko može povećati domet vozila.
S obzirom na to da je riječ o patentu, jasno je kako Ford ne treba krenuti u razvoj proizvoda baziranog na tom patentu te da ta ideja može ostati samo slovo na papiru koje se neće pretvoriti u realnost.