zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

FramesPage - inovativnim pristupom prodaji naočala pridobili i najveće skeptike

Znate li da kupovina naočala ne mora biti naporna i dugotrajna? Porazgovarali smo s ekipom koja je kupovinu naočala pretvorila u zabavnu aktivnost.

Martina Čizmić | 09.06.2018. / 14:50 komentari

Podijeli

FramesPage (Foto: FramesPage) (Foto: FramesPage)

Iz godine u godinu sve veći broj ljudi obavlja kupovinu na internetu. Na početku su to bile knjige ili odjevni predmet, a danas je moguće kupiti zaista sve pa čak i automobil.

tri vijesti o kojima se priča Roomba, ilustracija Jeste koristili njihove proizvode? Bankrot kompanije koja je popularna i u Hrvatskoj: "To je tragedija za potrošače" Pilula, ilustracija Promjena pristupa Lijek koji ne ubija, nego liječi rak? Znanstvenici pokazali da jednostavna tableta može smiriti izrazito agresivan oblik raka Alpe, ilustracija Visoko na litici Fotograf tražio jelene, a nabasao na spektakularno otkriće staro 200 milijuna godina

No, kupci su još uvijek skeptični kad je u pitanju kupovina pomagala koja im je prepisao liječnik, kao što su to dioptrijske naočale. Možda je riječ o taštini (jer ipak želimo dobro izgledati s novim naočalama), a možda o strahu (jer ipak je to pomagalo neophodno za normalno funkcioniranje), ali rijetko ćete naići na nekoga tko bi bio spreman kupiti dioptrijske naočale.

Osim ako nije isprobao FramesPage. FramesPage je startup koji dolazi iz Zagreba, a koji je svojim neuobičajenim pristupom osvojio i najveće skeptike. Naime, oni prodaju naočale (okvire, dioptrijske i sunčane) putem interneta, ali to nije sve.

Porazgovarali smo s ekipom koja stoji iza FramesPagea o cijelom projektu, ali i ambicioznim i inovativnim projektima koji tek dolaze.

FramesPage (Foto: FramesPage) (Foto: FramesPage)

Predstavite nam FramesPage kako je došlo do ideje pokretanja takve stranice u Hrvatskoj?

Preko 70 posto svjetske populacije treba korekciju vida, a od njih samo 40 posto ih nosi dioptrijske naočale. Zašto je to tako? Zašto ljudi ne nose dioptrijske naočale? Naočale su cool, super dodatak outfitu, i stvarno možete ovisno o naočalama koje imate taj dan izgledati drugačije... Ali preskupe su, moramo obilaziti trgovine da bi pronašli super naočale, a i kada ih kupimo uvijek imamo iste, jer s obzirom na jako visoku cijenu, rijetko se odlučimo na kupnju još jednog para. FramesPage je nastao kao alternativa s jednim ciljem: ponuditi više pari naočala za manje - manje vremena, manje novaca i manje truda, tako da ih možete imati više. Mi nudimo brendirane dioptrijske naočale za već od 399 kuna. Naočale možete probati u vaše vrijeme i pod vašim uvjetima (u virtualnoj stvarnosti ili normalno) i možete ih isprobavati koliko god dugo želite. Proces naručivanja ne može biti jednostavniji i za već 48 sati ih dostavljamo na željenu adresu.

FramesPage sam pokrenula zato što smatram da cool naočale s kvalitetnim dioptrijskim lećama ne bi trebale biti luksuz. Trebale bi biti nešto što si svi možemo priuštiti. Željela sam učiniti dizajnirane, visokokvalitetne dioptrijske naočale cjenovno prihvatljivima. Sve je počelo s pitanjem: Zašto ne bismo mogli imati nekoliko naočala kao što imamo i nekoliko pari traperica? Zašto bismo bili osuđeni na jedne?, rekla nam je Dora Plišić, osnivačica FramesPage

Koncept prodaje dioptrijskih i sunčanih naočala te okvira putem interneta nije baš uobičajen. Koliko je bilo problematično privući kupce? Što je presudilo?

Istina, ljudi su skeptični kupiti naočale online, ali zapravo se to nama pokazalo kao prednost. Jer ljudi kad se odluče na kupnju, dobiju visoko kvalitetne trendy naočale, u pola cijene, za 48 sati i tu se stvara WOW efekt i ljudi pričaju o nama i preporučuju nas. Cijeli proces prije kupnje, tijekom kupnje i poslije kupnje popraćeno je s brzom podrškom, s iznimnom pažnjom prema svakom kupcu pojedinačno, bez iznimaka. Kupac i zadovoljstvo kupca s novim naočalama je core našeg businessa. U skladu s time, naša marketinška komunikacija temelji se na refferalu i UGC-u (User generated contentu). Smatramo da uopće nije bitno što mi kažemo kupcima već je bitno što kupci govore jedni drugima. Pa tako su i sve slike koje imamo na Facebooku slike naši kupaca s novim naočalama i komentarima o Framesu.

Osim što mogu kupiti naočale, mogu ih i virtualno isprobati. Recite nam nešto više o tome - kako ste došli na tu ideju? Planirate li kakva poboljšanja odnosno promjene?

Shvatili smo da je ljudima proces kupovine naočala strašno naporan – ne da im se fizički ići u optike i isprobavati danima naočale, ne da im se platiti ih par tisuća kuna i na kraju, ne da im se čekati tjedan-dva da dobiju proizvod. Naš je prvi cilj učiniti kupovinu i nošenje naočala zabavnim i maksimalno jednostavnim – a kako drugačije nego cijelu priču učiniti virtualnom? Aplikacija za virtualno isprobavanje koju trenutno imamo nije idealna – ona je uvedena kao MVP (minimum viable product) preko kojeg smo htjeli saznati sviđa li se ljudima i je li im potrebno virtualno isprobavanje radi lakše kupnje naočala. Sad znamo da im se sviđa i uskoro ćemo implementirati novu, vrhunsku aplikaciju za virtualno isprobavanje.

FramesPage Showroom (Foto: FramesPage) (Foto: FramesPage)

Pokrenuli ste i nekoliko showroomova diljem Hrvatske. Znači li to da kupci ipak žele isprobati naočale uživo prije kupovine?

Da, neki kupci žele isprobati i fizički – a mi volimo slušati njihove želje i zajedno razvijati koncept koji im najviše odgovara. Naočale smo stavili u kafiće jer prati naš model, ne trebate nigdje ići da biste kupili naočale, mi dolazimo vama –  dok ste doma i surfate na webu ili dok ste s prijateljima i uživate u ispijanju kavu. Također, želimo da iskustvo s Framesom bude ugodno, lako i jednostavno kao uživanje na kavi s prijateljima. A za sada se pokazalo da naši kupci uživaju u tom konceptu.

Komentar jedne studentice na showroom u Zagrebu:
“Ovo je jako moderan koncept i dobar pristup mladim ljudima jer smo svi tu u NSB-u – izabrali su dobru lokaciju jer studenti ovdje uče i piju kavu pa mogu uz ugodan ambijent isprobati naočale. Dućani uopće nisu potrebni.”

I dok virtualno svi mogu isprobati željene naočale, uživo je to moguće tek u Osijeku, Zagrebu i Rijeci. Upravo je činjenica da su otvorena samo tri showrooma izazvalo malu bunu na Facebooku.

Što kupci kažu o vašim naočalama, ali i cijelom iskustvu? Što im se najviše sviđa? Postoji li nešto što bi mijenjali?

Feedback kupaca nam je najvažniji ali i najdraži dio posla jer kako smo rekli naš cijeli model stavlja kupca u središte s ciljem da im ponudimo naočale kakve on želi na način na koji on želi. Stvarno se možemo pohvaliti i ponosni smo na super komentare. Kupci su nas na FB-u ocijenili s 5.0.

Naravno da ima i nezadovoljstva, jer tko radi taj i griješi. Smatramo da je pogriješiti OK. ali stvarno jako pazimo i otkad radimo imali smo svega par grešaka, koje smo svaki puta riješili i na kraju ostavili (nadamo se i vjerujemo) zadovoljnog kupca. Dakle, komentari su 99,9% pozitivni i oduševljeni, a par zamjerki koje smo dobili odnosile su se na to što nemamo showroomove na više lokacija/gradova u Hrvatskoj.

Surađujete i s Borisom Banovićem. Kako je došlo do te suradnje?

Naš cilj bio je ponuditi brendirane naočale po pristupačnoj cijeni, osim naših Framesica, naša želja je bila ponuditi i brendove lokalnih hrvatskih dizajnera. Tu je jako bitno bilo da se zadovolje naši kriteriji te da se kupcu ponudi kvaliteta i dizajn po revolucionarnoj cijeni. Pričali smo s Borisom o našem konceptu, njemu se jako dopala ideja i napravio je svoju prvu kolekciju naočala samo za Frames. Sada ćemo našu ponudu hrvatskih dizajnera proširit i na jesen ponuditi naočale još jednog hrvatskog brenda. Svi zainteresirani dizajneri nam se slobodno mogu javiti!

Ponosite se brzom dostavom, a nedavno ste isprobali i dostavu dronom. Znači li to da u budućnosti planirate takav oblik dostave? Ili možda nešto još naprednije?

Da, volimo maksimalno olakšati život i zabaviti naše kupce. Kod nas je u Hrvatskoj regulativa takva da dronovi još ne smiju vršiti dostavu, ali kad i ako se situacija promijeni – mi smo spremni. Svima koji će htjeti, naočale će dostaviti naš dron. Također, neprestano razmišljamo kako biti još bolji. Bavimo se tehnologijom jednako koliko i fashionom – tako da svakako nećemo stati na tehnološkim platformama koje imamo sada, već upgradeati i inovirati s našim revolucionarnim pristupom retailu.

Koliko je jednostavno naručiti naočale putem FramesPagea i kako bi mogla izgledati dostava dronom, pogledajte u videu koji je pripremila ekipa iz FramesPagea, u suradnji s HexaWorxom.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Austrijski sud odlučio: Metin model personaliziranih oglasa nezakonit
Krše GDPR
Austrijski sud odlučio: Metin model personaliziranih oglasa nezakonit
Zabrinjavajući podaci: Četvrtina djece od 10 do 16 godina prima seksualne poruke online
Nužno poduzeti nešto
Zabrinjavajući podaci: Četvrtina djece od 10 do 16 godina prima seksualne poruke online
Ništa od vodika kao "zelene" alternative? Znanstvenici upozoravaju na novi problem
Klimatske promjene
Ništa od vodika kao "zelene" alternative? Znanstvenici upozoravaju na novi problem
Meta testira novu pretplatu za Facebook: Jeste li spremni platiti 9,99 mjesečno za ovo?
Za sad u fazi testa
Meta testira novu pretplatu za Facebook: Jeste li spremni platiti 9,99 mjesečno za ovo?
Hrvati masovno traže ovaj uređaj, a razlog je i više nego dobar
Misle unaprijed
Hrvati masovno traže ovaj uređaj, a razlog je i više nego dobar
Znanstvenici napravili sat koji mjeri vrijeme na Marsu, evo zašto je to bitno
Nakon Mjeseca...
Znanstvenici napravili sat koji mjeri vrijeme na Marsu, evo zašto je to bitno
Lijek koji ne ubija, nego liječi rak? Znanstvenici pokazali da jednostavna tableta može smiriti izrazito agresivan oblik raka
Promjena pristupa
Lijek koji ne ubija, nego liječi rak? Znanstvenici pokazali da jednostavna tableta može smiriti izrazito agresivan oblik raka
Bankrot kompanije koja je popularna i u Hrvatskoj: To je “tragedija za potrošače”
Jeste koristili njihove proizvode?
Bankrot kompanije koja je popularna i u Hrvatskoj: "To je tragedija za potrošače"
Fotograf tražio jelene, a nabasao na spektakularno otkriće staro 200 milijuna godina
Visoko na litici
Fotograf tražio jelene, a nabasao na spektakularno otkriće staro 200 milijuna godina
Novi dokazi pokazuju da Uran i Neptun nisu planeti kakvi mislimo da jesu
Srušene pretpostavke?
Novi dokazi pokazuju da Uran i Neptun nisu planeti kakvi mislimo da jesu
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
AI će odlučivati o životima?
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
VIDEO Tvorac ovog videa tvrdi na nije riječ o AI-ju, no mi ne znamo u što bismo više vjerovali - pogledajte sami
Što reći?
VIDEO Tvorac ovog videa tvrdi na nije riječ o AI-ju, no mi ne znamo u što bismo više vjerovali - pogledajte sami

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Nakon brisanja murala u Supetru, oglasili se iz Grada Vukovara: Gradonačelnica je mogla pokazati malo više zahvalnosti
Sporni mural na rivi
Iz Vukovara poslali znakovitu poruku gradonačelnici Supetra: "Kako bi se spriječile situacije..."
Povlači se serija lijeka: Bolesnici se trebaju obratiti svome liječniku
HALMED objavio
Povlači se serija lijeka: Bolesnici se trebaju obratiti svome liječniku
Vladimir Putin odgovara na pitanja u emisiji Rezultati godine
REZULTATI GODINE
Oštra Putinova poruka šefu NATO-a: "Znate li uopće čitati?"
show
Maja Šuput, Bloom i Saša Kopljar na koncertu ''Želim život''
posebna večer
Ruku pod ruku: Maja Šuput na koncert Želim život stigla je s posebnom pratnjom
Tko je Šejla Ramović, sestra Džejle Ramović?
vidite li sličnost?
Znate li tko je ovo? Sama gradi karijeru, a sestra je velike regionalne zvijezde
Justus Reid dao ugraditi kuhinju u kuću koju je kupio za 5000 eura
sve je stalo!
Amerikanca koji obnavlja kuću u Hrvatskoj dočekalo iznenađenje: "Nisam mislio da je moguće!"
zdravlje
Znanstvenici otkrili: Samo jedna večernja navika može vam dramatično sniziti krvni tlak!
Važno!
Znanstvenici otkrili: Samo jedna večernja navika može vam dramatično sniziti krvni tlak!
Opasni virus već se širi prije blagdana: Stručnjaci upozoravaju na jednu od najgorih sezona dosad
Oprez!
Opasni virus već se širi prije blagdana: Stručnjaci upozoravaju na jednu od najgorih sezona dosad
Naknada za tjelesno oštećenje zbog bolesti: Tko ima pravo na nju?
Sve što trebate znati
Naknada za tjelesno oštećenje zbog bolesti: Tko ima pravo na nju?
zabava
Kitovi opkolili brod, pogledajte veličanstveni prizor od kojeg zastaje dah
Čarobna priroda
Kitovi opkolili brod, pogledajte veličanstveni prizor od kojeg zastaje dah
Divovski pas najveća je maza na svijetu, svi bi htjeli ovakvog nježnog diva
Preslatko!
Divovski pas najveća je maza na svijetu, svi bi htjeli ovakvog nježnog diva
Školarci iz Rijeke doživjeli nezaboravan susret, snimka raznježila gledatelje
Uljepšalo im dan
Školarci iz Rijeke doživjeli nezaboravan susret, snimka raznježila gledatelje
tech
Lijek koji ne ubija, nego liječi rak? Znanstvenici pokazali da jednostavna tableta može smiriti izrazito agresivan oblik raka
Promjena pristupa
Lijek koji ne ubija, nego liječi rak? Znanstvenici pokazali da jednostavna tableta može smiriti izrazito agresivan oblik raka
Fotograf tražio jelene, a nabasao na spektakularno otkriće staro 200 milijuna godina
Visoko na litici
Fotograf tražio jelene, a nabasao na spektakularno otkriće staro 200 milijuna godina
Bankrot kompanije koja je popularna i u Hrvatskoj: To je “tragedija za potrošače”
Jeste koristili njihove proizvode?
Bankrot kompanije koja je popularna i u Hrvatskoj: "To je tragedija za potrošače"
sport
Allegri ostavio Modrića na klupi pa platio porazom: Napoli rutinski do finala Superkupa
Kockao se
Allegri donio odluku o Modriću, gadno mu se obila o glavu: Milan izbačen iz Superkupa
Cherneka Johnson oduševila izgledom na vaganju pred obranu pojasa
Brani pojas
VIDEO Najzgodnija boksačica svijeta ulazi u ring: Svi su gledali samo nju na vaganju
Edgar Gonzalez napušta Hajduk
Neočekivani razlaz
Iznenađujući odlazak s Poljuda: Pojačanje iz Španjolske napušta Hajduk
tv
MasterChef: Kuhanje završilo suzama, ali ne radosnicama! "Prvi put sam imala super ideju!"
OSMI STRES TEST
Kuhanje završilo suzama, ali ne radosnicama! "Prvi put sam imala super ideju!"
MasterChef: Endrina, Otto, Barbara i Renata u stres testu - tko će Goranu zadati glavobolju?
NETKO ODLAZI
Endrina, Otto, Barbara i Renata u stres testu - tko će Goranu zadati glavobolju?
MasterChef: Žiri "oštro" komentirao Krunoslavovo jelo! "Pa prolazili smo to dosad!"
ODLIČAN!
Žiri "oštro" komentirao Krunoslavovo jelo! "Pa prolazili smo to dosad!"
putovanja
Hit-sendviči zbog kojih Splićani stoje u redovima konačno u Zagrebu
Focaccina
Hit-sendviči zbog kojih Splićani stoje u redovima stigli i u Zagreb
Novi kviz općeg znanja: Za one koji se ne boje suočavanja s istinom
15 pitanja
Novi kviz općeg znanja: Za one koji se ne boje suočavanja s istinom
U Gorskom kotaru: Crna planinska koliba za ljubitelje svježeg zraka, osame i malih luksuza
Black Cabin Lokve
U Gorskom kotaru: Crna planinska koliba za ljubitelje svježeg zraka, osame i malih luksuza
novac
Najveći slovenski vojni brod Triglav moderniziran u Iskra brodogradilištu u Šibeniku
prije roka
Najveći slovenski vojni brod Triglav moderniziran u Iskra brodogradilištu u Šibeniku
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
uspjeh iz susjedstva
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
lifestyle
Kolači koji mogu stajati
Suhi, sitni, prefini
Planirate peći kolače za vikend? Ovi kolači mogu stajati sve do Božića, imamo 20 recepata
Milanka Opačić na koncertu Želim život
Koncert Želim život
Milanka Opačić: Najbolji dokaz da je klasična i nenametljiva elegancija dovoljna za vrhunsko izdanje
Severina u oversized sakou, cvjetnoj suknji i smeđim čizmama
Savršen spoj
Kad vidite kakvu suknju Severina nosi zimi, znat ćete da ste je s razlogom proglasile kraljicom stila
sve
Kolači koji mogu stajati
Suhi, sitni, prefini
Planirate peći kolače za vikend? Ovi kolači mogu stajati sve do Božića, imamo 20 recepata
Hit-sendviči zbog kojih Splićani stoje u redovima konačno u Zagrebu
Focaccina
Hit-sendviči zbog kojih Splićani stoje u redovima stigli i u Zagreb
Kitovi opkolili brod, pogledajte veličanstveni prizor od kojeg zastaje dah
Čarobna priroda
Kitovi opkolili brod, pogledajte veličanstveni prizor od kojeg zastaje dah
 

Nastavi čitati

Business
Startaj Hrvatska 21.12. - 1
Startaj Hrvatska 2025.

6. sezona ''Startaj Hrvatska'' kreće u samu završnicu: Kandidati se prisjetili svog puta od ideje do polica

piše Zimo
Business
Digitalizacija, ilustracija
Jačanje i razvoj vještina

AZTN: Počeo projekt DICE za jačanje digitalnih kapaciteta

piše Hina
Business
Potpisivanje ugovora između Končara i Sanmina Corporation
Zajednički razvoj

Končar jača svoju prisutnost na američkom tržištu suradnjom s tvrtkom s popisa Fortune 500

piše Martina Čizmić
Business
Future Tense
Važno partnerstvo

Konferencija Future Tense potpisala strateški sporazum s Udrugom za promociju pametnih industrija

piše Zimo
Business
Elon Musk
Nije mu lako

Musk opet ruši rekorde, ali ne na području tehnologije

piše Hina
Business
Startaj Hrvatska, 14.12. - 7
Startaj Hrvatska 2025.

Gdje su bivši kandidati projekta "Startaj Hrvatska" i uspješni poduzetnici danas?

piše Zimo
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima