Iz godine u godinu sve veći broj ljudi obavlja kupovinu na internetu. Na početku su to bile knjige ili odjevni predmet, a danas je moguće kupiti zaista sve pa čak i automobil.

No, kupci su još uvijek skeptični kad je u pitanju kupovina pomagala koja im je prepisao liječnik, kao što su to dioptrijske naočale. Možda je riječ o taštini (jer ipak želimo dobro izgledati s novim naočalama), a možda o strahu (jer ipak je to pomagalo neophodno za normalno funkcioniranje), ali rijetko ćete naići na nekoga tko bi bio spreman kupiti dioptrijske naočale.

Osim ako nije isprobao FramesPage. FramesPage je startup koji dolazi iz Zagreba, a koji je svojim neuobičajenim pristupom osvojio i najveće skeptike. Naime, oni prodaju naočale (okvire, dioptrijske i sunčane) putem interneta, ali to nije sve.

Porazgovarali smo s ekipom koja stoji iza FramesPagea o cijelom projektu, ali i ambicioznim i inovativnim projektima koji tek dolaze.

FramesPage (Foto: FramesPage) (Foto: FramesPage)

Predstavite nam FramesPage kako je došlo do ideje pokretanja takve stranice u Hrvatskoj?

Preko 70 posto svjetske populacije treba korekciju vida, a od njih samo 40 posto ih nosi dioptrijske naočale. Zašto je to tako? Zašto ljudi ne nose dioptrijske naočale? Naočale su cool, super dodatak outfitu, i stvarno možete ovisno o naočalama koje imate taj dan izgledati drugačije... Ali preskupe su, moramo obilaziti trgovine da bi pronašli super naočale, a i kada ih kupimo uvijek imamo iste, jer s obzirom na jako visoku cijenu, rijetko se odlučimo na kupnju još jednog para. FramesPage je nastao kao alternativa s jednim ciljem: ponuditi više pari naočala za manje - manje vremena, manje novaca i manje truda, tako da ih možete imati više. Mi nudimo brendirane dioptrijske naočale za već od 399 kuna. Naočale možete probati u vaše vrijeme i pod vašim uvjetima (u virtualnoj stvarnosti ili normalno) i možete ih isprobavati koliko god dugo želite. Proces naručivanja ne može biti jednostavniji i za već 48 sati ih dostavljamo na željenu adresu.

FramesPage sam pokrenula zato što smatram da cool naočale s kvalitetnim dioptrijskim lećama ne bi trebale biti luksuz. Trebale bi biti nešto što si svi možemo priuštiti. Željela sam učiniti dizajnirane, visokokvalitetne dioptrijske naočale cjenovno prihvatljivima. Sve je počelo s pitanjem: Zašto ne bismo mogli imati nekoliko naočala kao što imamo i nekoliko pari traperica? Zašto bismo bili osuđeni na jedne?, rekla nam je Dora Plišić, osnivačica FramesPage

Koncept prodaje dioptrijskih i sunčanih naočala te okvira putem interneta nije baš uobičajen. Koliko je bilo problematično privući kupce? Što je presudilo?

Istina, ljudi su skeptični kupiti naočale online, ali zapravo se to nama pokazalo kao prednost. Jer ljudi kad se odluče na kupnju, dobiju visoko kvalitetne trendy naočale, u pola cijene, za 48 sati i tu se stvara WOW efekt i ljudi pričaju o nama i preporučuju nas. Cijeli proces prije kupnje, tijekom kupnje i poslije kupnje popraćeno je s brzom podrškom, s iznimnom pažnjom prema svakom kupcu pojedinačno, bez iznimaka. Kupac i zadovoljstvo kupca s novim naočalama je core našeg businessa. U skladu s time, naša marketinška komunikacija temelji se na refferalu i UGC-u (User generated contentu). Smatramo da uopće nije bitno što mi kažemo kupcima već je bitno što kupci govore jedni drugima. Pa tako su i sve slike koje imamo na Facebooku slike naši kupaca s novim naočalama i komentarima o Framesu.

Osim što mogu kupiti naočale, mogu ih i virtualno isprobati. Recite nam nešto više o tome - kako ste došli na tu ideju? Planirate li kakva poboljšanja odnosno promjene?

Shvatili smo da je ljudima proces kupovine naočala strašno naporan – ne da im se fizički ići u optike i isprobavati danima naočale, ne da im se platiti ih par tisuća kuna i na kraju, ne da im se čekati tjedan-dva da dobiju proizvod. Naš je prvi cilj učiniti kupovinu i nošenje naočala zabavnim i maksimalno jednostavnim – a kako drugačije nego cijelu priču učiniti virtualnom? Aplikacija za virtualno isprobavanje koju trenutno imamo nije idealna – ona je uvedena kao MVP (minimum viable product) preko kojeg smo htjeli saznati sviđa li se ljudima i je li im potrebno virtualno isprobavanje radi lakše kupnje naočala. Sad znamo da im se sviđa i uskoro ćemo implementirati novu, vrhunsku aplikaciju za virtualno isprobavanje.

FramesPage Showroom (Foto: FramesPage) (Foto: FramesPage)

Pokrenuli ste i nekoliko showroomova diljem Hrvatske. Znači li to da kupci ipak žele isprobati naočale uživo prije kupovine?

Da, neki kupci žele isprobati i fizički – a mi volimo slušati njihove želje i zajedno razvijati koncept koji im najviše odgovara. Naočale smo stavili u kafiće jer prati naš model, ne trebate nigdje ići da biste kupili naočale, mi dolazimo vama –  dok ste doma i surfate na webu ili dok ste s prijateljima i uživate u ispijanju kavu. Također, želimo da iskustvo s Framesom bude ugodno, lako i jednostavno kao uživanje na kavi s prijateljima. A za sada se pokazalo da naši kupci uživaju u tom konceptu.

Komentar jedne studentice na showroom u Zagrebu:
“Ovo je jako moderan koncept i dobar pristup mladim ljudima jer smo svi tu u NSB-u – izabrali su dobru lokaciju jer studenti ovdje uče i piju kavu pa mogu uz ugodan ambijent isprobati naočale. Dućani uopće nisu potrebni.”

I dok virtualno svi mogu isprobati željene naočale, uživo je to moguće tek u Osijeku, Zagrebu i Rijeci. Upravo je činjenica da su otvorena samo tri showrooma izazvalo malu bunu na Facebooku.

Što kupci kažu o vašim naočalama, ali i cijelom iskustvu? Što im se najviše sviđa? Postoji li nešto što bi mijenjali?

Feedback kupaca nam je najvažniji ali i najdraži dio posla jer kako smo rekli naš cijeli model stavlja kupca u središte s ciljem da im ponudimo naočale kakve on želi na način na koji on želi. Stvarno se možemo pohvaliti i ponosni smo na super komentare. Kupci su nas na FB-u ocijenili s 5.0.

Naravno da ima i nezadovoljstva, jer tko radi taj i griješi. Smatramo da je pogriješiti OK. ali stvarno jako pazimo i otkad radimo imali smo svega par grešaka, koje smo svaki puta riješili i na kraju ostavili (nadamo se i vjerujemo) zadovoljnog kupca. Dakle, komentari su 99,9% pozitivni i oduševljeni, a par zamjerki koje smo dobili odnosile su se na to što nemamo showroomove na više lokacija/gradova u Hrvatskoj.

Surađujete i s Borisom Banovićem. Kako je došlo do te suradnje?

Naš cilj bio je ponuditi brendirane naočale po pristupačnoj cijeni, osim naših Framesica, naša želja je bila ponuditi i brendove lokalnih hrvatskih dizajnera. Tu je jako bitno bilo da se zadovolje naši kriteriji te da se kupcu ponudi kvaliteta i dizajn po revolucionarnoj cijeni. Pričali smo s Borisom o našem konceptu, njemu se jako dopala ideja i napravio je svoju prvu kolekciju naočala samo za Frames. Sada ćemo našu ponudu hrvatskih dizajnera proširit i na jesen ponuditi naočale još jednog hrvatskog brenda. Svi zainteresirani dizajneri nam se slobodno mogu javiti!

Ponosite se brzom dostavom, a nedavno ste isprobali i dostavu dronom. Znači li to da u budućnosti planirate takav oblik dostave? Ili možda nešto još naprednije?

Da, volimo maksimalno olakšati život i zabaviti naše kupce. Kod nas je u Hrvatskoj regulativa takva da dronovi još ne smiju vršiti dostavu, ali kad i ako se situacija promijeni – mi smo spremni. Svima koji će htjeti, naočale će dostaviti naš dron. Također, neprestano razmišljamo kako biti još bolji. Bavimo se tehnologijom jednako koliko i fashionom – tako da svakako nećemo stati na tehnološkim platformama koje imamo sada, već upgradeati i inovirati s našim revolucionarnim pristupom retailu.

Koliko je jednostavno naručiti naočale putem FramesPagea i kako bi mogla izgledati dostava dronom, pogledajte u videu koji je pripremila ekipa iz FramesPagea, u suradnji s HexaWorxom.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju