Jubilarni 15. Weekend Media Festival i ove će godine u Rovinju okupiti stručnjake i entuzijaste iz svijeta medija, komunikacija i poslovnog svijeta, koji će uz razmjenu znanja i iskustava, moći saznati i što je novo u IT-u, glazbi, medijima i inovacijama. Pod sloganom #SAMODOĐI, Weekend 15. održat će se od 22. do 25. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju.

Uz inspirativne govornike i u opuštenoj atmosferi, sudionici će ove godine imati prilike čuti o WEB 3.0, metaverzumu, jednorozima budućnosti, TikToku, disrupciji inovacija, ali i kulturi otkazivanja.

U sklopu WMF-a održat će se i međunarodni kreativni festival Golden Drum, koji svake godine nagrađuje najbolje ideje, najuspješnije kreativne timove te pojedince koji su oživjeli inovativne ideje i ostavili svoj trag u oglašivačkoj industriji, poput direktora za globalni kreativni razvoj u Meti, Fabija Seidla.

Seidl je dobro poznato ime među kreativcima u oglašivačkoj industriji jer je tijekom bogate i uspješne karijere bio odgovoran za kampanje diljem svijeta renomiranih brendova kao što su Metini Facebook, Instagram, WhatsApp i Messenger.

U duhu ovogodišnje glavne teme festivala - Rebuilding Connection - imali smo prilike kratko porazgovarati sa Seidlom o njegovoj karijeri, planovima, ali i gostovanju u Rovinju.

Čime se kao direktor za globalni kreativni razvoj u Meti bavite? Koji su vam najveći izazovi na poslu?

Nadahnjujem brendove da otključaju svoj puni potencijal na digitalnim platformama. I to činim s kampanjama i iskustvima koji pokazuju mogućnosti koje nudimo kako bi stvorili još više poslovnih mogućnosti. Imam tri uloge: Vodim naš interni kreativni tim u New Yorku i Kaliforniji; Upravljam odnosima s našim kreativnim partnerima (agencijama, produkcijskim tvrtkama, kreativcima koje unajmljujemo); i nadgledam kampanje koje putuju od regije do regije.

Fabio Seidl (Foto: WMF)

Svi govore o “metaversu”. Hoće li taj virtualni prostor, po vašem mišljenju, zamijeniti “stvarni svijet” ili će ga jednostavno - proširiti? S kojim će se izazovima prosječni korisnik suočiti u “metaversu”?

Citirat ću Zucka (Marka Zuckerberga): Metaverse nije nešto što tvrtka gradi. To je novo poglavlje interneta općenito; naš je cilj pomoći razviti temeljnu tehnologiju koja će udahnuti život metaversu.
Kao i s bilo kojom novom tehnologijom, postoji krivulja prihvaćanja. No, razvoj se kreće sve brže i brže. Ono što me najviše uzbuđuje je njegova kolaborativna priroda.

Kad gledamo koliko je tehnologija promijenila naše živote, na loše ili na bolje, moramo se zapitati - kako će nam izgledati budućnost? Hoće li biti još brža, kompliciranija i ovisnija o tehnologiji? Ili ćemo naučiti povući crtu negdje?

Ako tehnologija čini nešto kompliciranijim, onda ne radi svoj posao. Tehnologija mora biti inkluzivna, demokratična, jednostavna za korištenje, nevidljiva i, ako je moguće, intuitivna. Tehnologija se također razvija brže nego ikad, kao i naše prihvaćanje novosti.

Dolazite u Rovinj na Golden Drum i Weekend Media Festival. Je li to vaš prvi posjet Hrvatskoj i što očekujete od konferencije?

Nije moj prvi posjet Hrvatskoj. To je bilo jedno od najljepših putovanja u mom životu. Posjetio sam Dubrovnik i neka nevjerojatna mjesta na dalmatinskoj obali: Split, Hvar, Korčulu i Mljet. Bio sam nevjerojatno lijepo dočekan. No, bit će mi prvi put u Rovinju i veoma sam uzbuđen zbog toga. Mislim da je Golden Drum stvorio zlatnu priliku - konferenciju u raju, s fenomenalnim govornicima i najboljim kreativcima.

Sve informacije o Weekend.15, kako sudjelovati, tko su najistaknutiji govornici, ali i kako je bilo prošlih godina, mogu se pronaći na službenim stranicama i kanalima na Facebooku i Instagramu. A posebna će poslastica biti proglašenje pobjednika Food Tech start-up natjecanja koje su održava u organizaciji Infobipa, Maistre i Peperminta.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju