Go2Digital primljen u članstvo prestižnog WOO

WOO okuplja više od 200 članova u 105 zemalja na pet kontinenata.

Martina Čizmić | 16.12.2023. / 13:39

Go2Digital (Foto: Go2Digital)

 Hrvatsko tržište oglašavanja, iz godine u godinu bilježi sve bolje rezultate. I dok bismo mogli reći da digitalno oglašavanje bilježi najveći rast, ni ostali oblici oglašavanja ne zaostaju puno. 

Stoga ne iznenađuje da hrvatske tvrtke koje se bave oglašavanjem pronalaze svoje mjesto u međunarodnim udruženjima i bivaju nagrađivane na različitim stručnim okupljanjima.

Tvrtka Go2Digital, koja već godinam predvodi na hrvatskom tržištu vanjskog oglašavanja tako je tijekom godina, prikupila zavidan broj nagrada, a sad su napravili i korak više. Postali su članovi u prestižne organizacije WOO, koja okuplja više od 200 članova u 105 zemalja na pet kontinenata.

U fokus svog djelovanja za 2003. godinu WOO stavlja mjerljivost vanjskog i digitalnog vanjskog oglašavanja, održivost i smanjenje štetnog utjecaja na okoliš te adtech strategiju, a članovima pomaže i kroz dijeljenje dobre prakse iz svih krajeva svijeta i povezivanje stručnjaka iz ovog područja. Članstvo donosi pristup širokoj globalnoj bazi podataka, širenju mreže kontakata i specijaliziranim edukacijama kao i mogućnost prijave za WOO nagrade, priznanja na globalnoj razini.

Mark Flys (Foto: Go2Digital)

Drago nam je poželjeti dobrodošlicu Go2Digitalu, lideru na području DOOH-a, u WOO organizaciju. Oni se pridružuju sve većem broju inovativnih kompanija koje doprinose i imaju koristi od razmjene ideja i iskustava unutar WOO obitelji, poručio je Mark Flys, CEO, World Out Of Home Orghanizacije.

DOOH je prirodna platforma za inovacije i kreativnost, a Go2Digital prednjači istražujući i gurajući granice. Sjajno je vidjeti da je njihova strategija bila aktivno ulaganje u tehnologiju poput umjetne inteligencije, dodirnih zaslona, sofisticiranih senzora i unutarnjeg razvoja kako bi brendovima i agencijama pružili najbolje alate za stvaranje kampanja koje privlače pažnju. Go2Digital već ima međunarodni ugled kao nagrađivana DOOH tvrtka, a ovo će se samo ubrzati uz resurse i podršku WOO-a, rekao je Dino Burbidge - OOH konzultant za inovacije / osnivač, Dinova Ltd.

Dean Udatny, direktor marketinga tvrtke Go2Digital, podsjetio je kako je ova tvrtka već devet godina prisuna na hrvatskom tržištu na kojem prate sve svjetske standarde i surađuju s brojnim partnerima iz zemlje i svijeta. 

Dean Udatny (Foto: Go2Digital)

Time pokazujemo da ni RH ne zaostaje za njima, zaključio je Udatny.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti