Go2Digital primljen u članstvo prestižnog WOO

WOO okuplja više od 200 članova u 105 zemalja na pet kontinenata.

Martina Čizmić | 16.12.2023. / 13:39 komentari
Go2Digital (Foto: Go2Digital)

 Hrvatsko tržište oglašavanja, iz godine u godinu bilježi sve bolje rezultate. I dok bismo mogli reći da digitalno oglašavanje bilježi najveći rast, ni ostali oblici oglašavanja ne zaostaju puno. 

tri vijesti o kojima se priča Mladić tipka na mobitel, ilustracija Rizik za sigurnost Imate neku od ovih aplikacija na svom pametnom telefonu? Odmah je izbrišite BYD Seal 06 EV Cjenovni rat Kinezima je cijenom gotovo nemoguće konkurirati: Za jednu Teslu, dobijete 2 BYD-ova nova Seala Boeing 787 Dreamliner Vrhunski zrakoplov za duga putovanja Što znamo o Boeing 787-8 Dreamlineru, koji se srušio na putu za London?

Stoga ne iznenađuje da hrvatske tvrtke koje se bave oglašavanjem pronalaze svoje mjesto u međunarodnim udruženjima i bivaju nagrađivane na različitim stručnim okupljanjima.

Tvrtka Go2Digital, koja već godinam predvodi na hrvatskom tržištu vanjskog oglašavanja tako je tijekom godina, prikupila zavidan broj nagrada, a sad su napravili i korak više. Postali su članovi u prestižne organizacije WOO, koja okuplja više od 200 članova u 105 zemalja na pet kontinenata.

U fokus svog djelovanja za 2003. godinu WOO stavlja mjerljivost vanjskog i digitalnog vanjskog oglašavanja, održivost i smanjenje štetnog utjecaja na okoliš te adtech strategiju, a članovima pomaže i kroz dijeljenje dobre prakse iz svih krajeva svijeta i povezivanje stručnjaka iz ovog područja. Članstvo donosi pristup širokoj globalnoj bazi podataka, širenju mreže kontakata i specijaliziranim edukacijama kao i mogućnost prijave za WOO nagrade, priznanja na globalnoj razini.

Mark Flys (Foto: Go2Digital)

Drago nam je poželjeti dobrodošlicu Go2Digitalu, lideru na području DOOH-a, u WOO organizaciju. Oni se pridružuju sve većem broju inovativnih kompanija koje doprinose i imaju koristi od razmjene ideja i iskustava unutar WOO obitelji, poručio je Mark Flys, CEO, World Out Of Home Orghanizacije.

DOOH je prirodna platforma za inovacije i kreativnost, a Go2Digital prednjači istražujući i gurajući granice. Sjajno je vidjeti da je njihova strategija bila aktivno ulaganje u tehnologiju poput umjetne inteligencije, dodirnih zaslona, sofisticiranih senzora i unutarnjeg razvoja kako bi brendovima i agencijama pružili najbolje alate za stvaranje kampanja koje privlače pažnju. Go2Digital već ima međunarodni ugled kao nagrađivana DOOH tvrtka, a ovo će se samo ubrzati uz resurse i podršku WOO-a, rekao je Dino Burbidge - OOH konzultant za inovacije / osnivač, Dinova Ltd.

Dean Udatny, direktor marketinga tvrtke Go2Digital, podsjetio je kako je ova tvrtka već devet godina prisuna na hrvatskom tržištu na kojem prate sve svjetske standarde i surađuju s brojnim partnerima iz zemlje i svijeta. 

Dean Udatny (Foto: Go2Digital)

Time pokazujemo da ni RH ne zaostaje za njima, zaključio je Udatny.
 

Vezane vijesti

Još vijesti