Zahvaljujući Googleu, Facebooku i drugim servisima i društvenim mrežama, danas na računalima i mobilnim uređajima imamo pristup potpuno personaliziranom sadržaju, odnosno vijestima, videozapisima i fotografijama koje nas uistinu zanimaju. Vaše aktivnosti na internetu se prate i na temelju njih algoritam vam prikazuje sadržaj koji bi vam trebao biti važan i zanimljiv, no ovakav način prikaza sadržaja nije baš uvijek dobar jer se filtrira dio sadržaja koji bi korisnike mogao privući i dati im malo drugačiju perspektivu i pogled na stvari.

Na sličan način na koji su takvi servisi promijenili način na koji čitamo vijesti, Google želi promijeniti način i na koji slušamo radijske vijesti. Trenutno surađuju s brojnim medijima poput New York Timesa, The Washington Posta, AP-a, CNBC i drugih oko audio vijesti koje će se moći "pozvati" putem Assistanta, a bit će dostupne na mobilnim uređajima i sve popularnijim Googleovim pametnim zvučnicima.

Korisnici će tako kad god žele moći upitati Assistanta za nove vijesti – npr. kad se probude, Google će im izgovoriti najvažnije naslove (za koje vjeruje da bi ljudima mogli biti zanimljivi), nakon čega će se objavljivati cijele vijesti ili podcastovi. Korisnici će, ako žele, moći preskočiti vijesti koje ih ne zanimaju, odnosno moći će upitati Googleovog Assistanta da ih ponovi.

Ovakve vijesti koje bi trebale biti slične radijskom formatu vijesti bit će dostupne na zahtjev, a ovisno o tome kakve vijesti korisnici budu najviše slušali, takve će im vijesti Google češće predlagati. Tako za one koji vole sport i tehnologiju, Assistant će im čitati pretežno vijesti iz ovih rubrika.

Testiranje ove opcije na početku bit će dostupno samo određenom broju korisnika iz SAD-a i na engleskom jeziku, a jasno je kako će proći još dosta vremena ovakva opcija bude dostupna i korisnicima i u Hrvatskoj.

Izvor: 9to5Google