Postanite fan na Facebooku ako već niste!

tri vijesti o kojima se priča Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Kibernetička sigurnost, ilustracija Iz Fine umiruju javnost Uzbuna u Fini: Pronađeni pogrešno izdani certifikati koji su mogli stvoriti ozbiljne probleme Arheološko nalazište, ilustracija Odgovor je u DNK-u Razriješena povijesna zagonetka koja je godinama mučila znanstvenike: Otkud dolaze Slaveni i kako su "osvojili" Europu?

Kako bi se čim više približio „sofisticiranom tržištu“ ljubitelja ekskluzivnih brandova za proizvodnju naočala, Google je odlučio ponuditi novitet koji će proširiti njihovu ponudu...

Vijest o sklapanju partnerstva sa Luxottica Group korporacijom objavljena je na službenom Google+ profilu, s popriličnim oduševljenjem i najavom „velike vijesti za sve ljubitelje Google Glass naočala". Tako će se od sada Googleove naočale prodavati u izvedbama s nekim od najpoznatijih dizajnerskih okvira, koji imaju status apsolutnih legendi, poput primjerice Ray-Bana. Luxottica uz Ray-Ban u svom portfelju nudi Oakley, Vogue-Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Milki i Arnette okvire za naočale.

Iz Google Glass odjela poručuju kako je ovo „novo poglavlje u ovoj sjajnoj priči“, jer je Luxottica „nositelj kvalitete koji je poznat i priznat u cijelom svijetu“. To je, naravno, jedan dio partnerstva s Google Glassom, a drugi, možda još i važniji, odnosi se na marketinški perfektnu Luxottica strategiju i distributivno-prodajnu mrežu, koja će Google Glass naočalama dati mogućnost „približavanja daleko širem krugu ljudi“, navodi se u objavi. Od siječnja ove godine Google Glass naočale su dostupne s posebnim titanijum okvirima koji su dizajnirani u Googleu, ali ovo je, definitivno, sasvim nova dimenzija koja spaja tehnologiju i modu...