Trenutno tržištem videoigara teškim više od 100 milijardi dolara dominiraju Sony, Microsoft i Nintendo, no te bi kompanije uskoro mogle dobiti opasnog konkurenta koji bi mogao uzdrmati cijelo gamersko tržište – Google. Prema informacijama objavljenim ovog tjedna, Google već neko vrijeme razvija pretplatnički streaming gamerski servis kojem će korisnici pristupati ili putem Chromecasta (navodno je prva verzija ovog servisa razvijena kako bi radila upravo putem ovog uređaja) ili putem posebne konzole kodnog imena Yeti. Za razliku od klasičnih konzola na koje je igre prvo potrebno downloadati ili učitati putem diska, a igre pokreće hardver unutar same konzole, Googleov Netflix za videoigre (kako su ga neki mediji nazvali) taj bi proces prebacio u svoj oblak te bi korisnicima samo trebao uređaj preko kojeg bi streamali igre. Dakle, za igranje neće biti potreban skup i snažan hardver, već samo jednostavan uređaj putem kojeg će se korisnici povezati na Googleov oblak, kontroler (koji bi se trebao prodavati zajedno s Yetijem) te, naravno, velika internetska brzina.

Ako su glasine koje od jučer kruže mrežom istinite, Google na ovom projektu već surađuje s nekim velikim izdavačima, a planirano predstavljanje servisa i konzole navodno je predviđeno krajem 2019. godine. Treba napomenuti kako je Google nedavno zaposlio Phila Harrisona, čije je ime jako dobro poznato u gamerskoj industriji – proveo je 15 godina u Sonyjevu odjelu PlayStation te tri godine u Microsoftovu odjelu Xbox, što je još jedan dokaz o Googleovim ambicijama na ovom tržištu.

Iako trenutno nema nekih konkretnih informacija o Yetiju, jasno je kako bi jeftini hardver i cjenovno pristupačna mjesečna pretplata, kao i dostupnost velikog broja igara mogli biti dobitna kombinacija za Google na ovom tržištu jer ljubitelji videoigara više ne bi imali visoki početni trošak kupovine (skupe) konzole, odnosno PC-ja za igranje, kao niti trošak kupovine igara te bi, nakon kupovine Googleove konzole koja bi trebala biti puno jeftinija u odnosu na moderne gamerske konzole, jedini trošak trebao biti mjesečna pretplata.

Izvor : Fortune