Iz Googlea su najavili neke promjene i novitete za svoje proizvode, uključujući tražilicu, YouTube, YouTube Kids, Assistanta i druge, s kojima žele zaštititi privatnost djece na internetu i smanjiti njihovu izloženost oglasima. Tijekom sljedećih tjedana tako će predstaviti pravilo prema kojem će sve maloljetne osobe, kao i njihovi roditelji i skrbnici, moći zatražiti skidanje njihovih fotografija iz rezultata pretraživanja Googleovih slika. Također, mlađima od 13 godina po defaultu će se aktivirati tehnologija filtriranja sadržaja SafeSearch s kojim se upravlja putem Googleove usluge Family Link. Za ostale maloljetnike, prilikom prvog postavljanja novih računa, ta će im opcija biti defaultna, a istu zaštitu Google će aktivirati i za svog glasovnog asistenta na dijeljenim pametnim uređajima i njihovim browserima.

Google uvodi novosti i oko povijesti lokacije - ta je opcija po defaultu isključena za sve korisnike, no maloljetnici čije račune naziru roditelji više ih neće moći sami aktivirati. Jedan novitet odnosi se i na trgovinu aplikacijama Google Play u kojoj će roditelji moći pronaći informacije o tome koje aplikacije ispunjavaju uvjete njihova Family programa, a developeri će morati otkriti koje sve podatke aplikacije prikupljaju o korisnicima.

Kompanija uvodi i neke novitete s kojima želi maloljetnike zaštititi od oglašivača pa će mlađima od 18 blokirati ciljano oglašavanje bazirano na faktorima poput godina, spola i interesa.

Za korisnike YouTubea mlađe od 17 godina Google će podesiti opcije uploada kako bi se ograničila vidljivost njihovih zapisa, odnosno ti videozapisi više neće biti javni, no to će opciju sami korisnici moći promijeniti. Treba naglasiti kako će ove opcije odnositi samo na nove videozapise, ne i na postojeće na kojima su opcije vidljivosti ranije podešene. Za istu dobnu kategoriju Google uvodi i opcije podsjetnika pa će ih podsjetiti da je vrijeme da se malo odmore od YouTubea, odnosno kako je vrijeme za spavanje

Mijenjaju se i neke postavke za YouTube Kids, s kojeg će Google ukloniti “pretjerano komercijalni sadržaj”, tj. videozapise koji bi djecu mogli potaknuti na kupovinu, odnosno na zahtijevanje od njihovih roditelja da im kupuju stvari koje vide na tom servisu. To bi mogli biti videozapisi poput onih otvaranja igračaka kakvi se objavljuju na kanalima poput Ryan Toys, kakvi su iznimno popularni i imaju milijune pregleda. Također, najavili su i uklanjanje svog sadržaja s dječje verzije YouTubea s kojim se potiče gledatelje na kupovinu proizvoda.

Sve spomenute promjene i noviteti na Google i YouTube Kids stižu tijekom sljedećih tjedana i mjeseci.

Izvor: Tech Crunche
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju